d4nny Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag har lagt in en mod fil till en bil..men sa slutar funka när man går utanför sitt safehouse varje gång jag går in vad har jag gjort för fel..gjorde aldrig en back up visste inte va de va hjälp nån med att få sa att funka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ja när man lägger in något med IMGtool Så skickar man filen man ska byta till ett säckert ställe. om det skulle bli något fel. Vad var det för namn på filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Du kan ha gjort fel när du moddade handling.cfg eller annan fil i data mapppen, om man typ råkar skriva bilens namn två grr. så händer det typ så som du beskriver. De brukar inte cpa sig av .dff och textur filerna. Så kolla upp så att du gjorde rätt när du ändrade filerna i data mappen först innan du ominstallerar eller skaffar backup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag har lagt in en mod fil till en bil..men sa slutar funka när man går utanför sitt safehouse varje gång jag går in vad har jag gjort för fel..gjorde aldrig en back up visste inte va de va hjälp nån med att få sa att funka igen Installera om SA, men spara Savefilerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Orka särskriva. kan vara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts