minigun Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Finns det något bra, gratis program för att föra över filer mellan min och en kompis dator, ungefär på samma sätt som dc++, så att man kan pausa och återuppta nedladdningen från kompisens dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Helt gratis.. http://www.cerberusftp.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Tack Om någon har något annat att rekommendera så är det också välkommet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Filezilla ska också vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Har inte Windows något inbyggt? SII, tror jag att det heter, finns att installeras på 'Läg till/Ta bort program'. Har dock bara testat detta på 98:an, så jag vet inte hur det ser ut på XP om det är vad du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Leap FTP tror jag Redigerad 19 september, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Har inte Windows något inbyggt? SII, tror jag att det heter, finns att installeras på 'Läg till/Ta bort program'. Har dock bara testat detta på 98:an, så jag vet inte hur det ser ut på XP om det är vad du har Server Side Include? ^^ Nej du du är ute och springer långt ifrån verkligeheten nu. IIS heter den... Internet Information Services. Det ingår bland annat FTP, Webbserver samt Mail server i den. Dock ingår inte FTP i XP vad jag vet.. I XP ingår bara Webbserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Server Side Include? ^^ Nej du du är ute och springer långt ifrån verkligeheten nu. IIS heter den... Internet Information Services. Det ingår bland annat FTP, Webbserver samt Mail server i den. Dock ingår inte FTP i XP vad jag vet.. I XP ingår bara Webbserver. Aja, det ver ju rätt nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts