pinner Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Att den ena sidan blir svart är väl bara normalsen som behöver fixas till. Dörrarna och huven fixar du genom att selecta alla faces på dörrar och huv sen detacha dom till nya objekt. Men jag tycker att dessa kanterna inte är tillräckligt skarpa så försök fixa det så kommer det se mycket bättre ut. För övrigt är det skit bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Pinner: Dom är ganska runda och ska vara det på de flesta ställen. Detta är iof en modelbil, men du ser kanterna, inte speciellt skarpa. Copstar: Skulle du kunna hjälpa mig med texturer? Vad ska jag ha för fälgar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Den är ganska rund men kanten på mitten syns tydligare än på din modell och specielt avgränsningen motorhuv/framskärm är väldigt mycket kantigare. Men lägg up en bild utan wireframe så får jag se bättre hur det ser ut på modellen för det kan bara ha varit vinkeln på din första bild som gjorde så att det såg skummt ut. Redigerad 20 september, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jaja... Ska se över de imorrn, innan jag fixar dörrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts