MoriX Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Ja. vart kan ja hitta den här?? Borde ju vara på någon farm.. men vart? någon som sett den? EDIT: Och Vortex. e de bara efter uppdrag eller finns den gömd nån stans? ( har bara kommit till andra staden ) Redigerad 19 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Bilden: vad jag vet så måste man ha en spawner för den. vortex: Då ska jag inte avslöja något det kommer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Bilden: vad jag vet så måste man ha en spawner för den. vortex: Då ska jag inte avslöja något det kommer senare. Okej okej. då får ja väl spela på då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Borde ju vara på någon farm.. men vart? någon som sett den? Den finns på farmen i blouberry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Den finns på farmen i blouberry. Gör den? TACK. ska kolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ja. vart kan ja hitta den här?? Borde ju vara på någon farm.. men vart? någon som sett den? EDIT: Och Vortex. e de bara efter uppdrag eller finns den gömd nån stans? ( har bara kommit till andra staden ) Vad gör den? kan man haka fast den me traktorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ja =) Och slakta folk. iaf vad jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ja =) Och slakta folk. iaf vad jag hört Lätt att slakta folk med den, om man inte backar alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Lätt att slakta folk med den, om man inte backar alltså Dom dör ju inte när man kör över dom.. eller jo när man har hög fart men... Dela kroppen i bitar då.. något. ska testa senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Dom dör ju inte när man kör över dom.. eller jo när man har hög fart men... Dela kroppen i bitar då.. något. ska testa senare Testade den för ett tag sen, kropparna delades ju precis inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Testade den för ett tag sen, kropparna delades ju precis inte Peka ut på karta vart den är! hittar den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Peka ut på karta vart den är! hittar den inte Har ingen karta att peka ut på, men den stod i ett sjhul eller hur d stavas, i blueberry där, vid åkern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts