^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 .skiten vägrar ju att ladda hem fler än 2 filer åt gången.. ibland 3-4 med en jävla tur.. hur får man downloadfunktionen att funka som den ska? finns det något bra plugin som fixar biffen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Vet inte IE Redigerad 19 september, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Har det inte med att göra hur många filer sidan tillåter att man får tanka samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Har det inte med att göra hur många filer sidan tillåter att man får tanka samtidigt? .nepp.. är likadant på alla sidor.. har använt ff ett bra tag nu och det har alltid varit likadant oavsett vilken version jag har använt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 FlashGot+FreshDownload Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 FlashGot+FreshDownload .funkar inget vidare.. freshdownload vägrar att catcha clicks precis som getright jag hade innan.. och flashgot.. var helt kasst.. fler idéer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 .funkar inget vidare.. freshdownload vägrar att catcha clicks precis som getright jag hade innan.. och flashgot.. var helt kasst.. fler idéer? Catcha clicks? Och vad är fel med flashgot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 .funkar inget vidare.. freshdownload vägrar att catcha clicks precis som getright jag hade innan.. och flashgot.. var helt kasst.. fler idéer? Du måste ändra inställningarna i flashgot för att det ska funka. Verktyg>Flashgot>trixa lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 .fick flashgot + getright att funka hjälpligt iaf.. exempel på vad jag vill göra: här finns 4 filmer; http://sgd.webthingythang.com/videos.htm jag vill helt enkelt kunna klicka på var och en av filmerna och dom ska laddas hem med firefox inbyggda downloadfunktion.. men det funkar bara med 2 filer åt gången.. nu har jag ordnat så att getright tar hand om downloadsen istället och då funkar det med fler filer.. fast det hade varit 3vligt om man kunde använda firefox egna download som sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 IE ftw.. firefox suger. så segt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Har aldrig haft det problemet du pratar om och har kört firefox i ett halvår nu. Firefox är långt mycket bättre än vad buggiga IE någonsin kommer bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Opera har jag sagt länge nu. Snabbaste webbläsaren också OCH du kan ladda ner många saker samtidigt. Tycker FF är segt som sirap.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 .har testat opera nu.. men det gick inte att fiffla med knappars placering osv. tillräckligt mycket för att det skulle bli användbart.. så det var bara att återgå till ff.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Eh? Du kan ju fiffla hur mycket som helst?! Du kan ju fiffla mer än i Firefox Det finns ju en hel meny för själva utseendet.. Vilken version har du provat måntro? Version 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 .gick iofs att fiffla mindre än i ff.. testade v. 8.01.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 .. about:config Där ställer du in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 .. about:config Där ställer du in .vad ställer jag in där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Du kan hitta ett bra program på firefox hemsida! Där kan man markera länkarna och trycka t.ex "download 13 links" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Du kan hitta ett bra program på firefox hemsida! Där kan man markera länkarna och trycka t.ex "download 13 links" Som jag tipsade dig om downloadselectedlinks heter det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Alla ni som uttalar er om att FireFox är segt har med stor sannolikehet installerat fel eller har en allmänt slö dator som inte klarar av att hantera FF. FireFix är bevisligen snabbare än IE. Vill man få IE att bli snabbare så kan man öppna regedit.. sedan går man in på HKEY_CURRENT_USER --> Software --> Microsoft --> Windows --> CurrentVersion. När du kommit dit så ser du två nyklar, MaxConnectionsPerServer och MaxConnectionsPer1_0Server. Dessa ska du ändra till ett högre tal, tror att jag har ändrat till 100 eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts