d4nny Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 I vilken mapp ksa man lägga in modar ..jag har laddat ner två modar på bilar men det funkar inte i spelet..jag tror jag lägger dom i fel mapp...jag lägger dom i sa user mappen i mina dokument..men det funkar inte hur ksa man göra? hjälp gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 På länken under beskrivs det hur du installerar fordon. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=6866&st=0 Den är till VC, men det är samma sak till SA, förutom att du ska ha img tool version 2.0 istället, vilket du hittar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hör till Modding, *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 OMG........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts