biafra_92 Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Jag klarar inte det uppdrgat..hans "båt" är mycker snabbare än min...Nån mer tips..Eller någon som kan göra det till mig..GTASAsf1.b Redigerad 18 september, 2005 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Anledningen till att hans båt är snabbare är för att den ska vara det också, det är inte meningen att du ska åka i kapp den och göra en Drive-By eller nått. När du kommer nära så drar han bara ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Smart att spoilervarna när du redan säger i topic namnet att man dödar OG loc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Smart att spoilervarna när du redan säger i topic namnet att man dödar OG loc... Han har inte klarat uppdraget. Så han har ingen aning. Men jag säger väl dåra, nej man ska inte döda OG Loc, man ska bara jaga honom och resten får ni veta senare. Redigerad 18 september, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Han har inte klarat uppdraget. Så han har ingen aning. Men jag säger väl dåra, nej man ska inte döda OG Loc, man ska bara jaga honom och resten får ni veta senare. Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Han har inte klarat uppdraget. Så han har ingen aning. Men jag säger väl dåra, nej man ska inte döda OG Loc, man ska bara jaga honom och resten får ni veta senare. Sry för dubbelpost men..Kan någon göra det och sen lägga upp save-filen..Och berätta lite vad som händer EDIT:stavning EDIT2:stavning:P Redigerad 18 september, 2005 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 På första försöket... Först jagar man honom med vortex. Sen en videoscen där de byter mot gokart. Sen när det är över, så kommer en videoscen där kör till "radio los santos" radiostation eller nåt... Sen är dom inne i en byggnad, där CJ och Mad Dogg babblar och säger till lite om Og Loc som nästan pissar på sig. Sen kommer hans som äger skivbolagets ägare som hatar honom(og loc) och vill anställa Mad Dogg istället, och då pratar han med CJ... Och Dogg tar tillbaka sin rim. Och eftersom du gjorde det som en tjänst till Dogg så fick du bara respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 På första försöket... Först jagar man honom med vortex. Sen en videoscen där de byter mot gokart. Sen när det är över, så kommer en videoscen där kör till "radio los santos" radiostation eller nåt... Sen är dom inne i en byggnad, där CJ och Mad Dogg babblar och säger till lite om Og Loc som nästan pissar på sig. Sen kommer hans som äger skivbolagets ägare som hatar honom(og loc) och vill anställa Mad Dogg istället, och då pratar han med CJ... Och Dogg tar tillbaka sin rim. Och eftersom du gjorde det som en tjänst till Dogg så fick du bara respekt. OKEJ:D:D:D:D:D..Tack så jätte MKT!..Du e Snelhezt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts