d4nny Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hej..jag har klarat 97.33% på Sa . jag har dirttrack kvar och las venturas gym moves..men jag hittar inte dom nånstans på bana har letat jätte länge ..ingen av arenorna e dirttrack..och i las venturar gymet står det inget om var man kan utmana tuppen...de står bara Santa maria beach och palomino creek..de har jag redan gjort ...snälla hjälp mig att fullfölja en egen 100% save utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Här har du en Karta.. http://www.gtasanandreas.net/sam/ och här är en liten bild. Dirttrack har jag för mig att det ska finnas här.Men jag kan ha fel men kolla runt alla race möten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 På motorcykelarenan i los venturas är det ju 2 uppdrag den ena är väl dirttrack om jag inte mins fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Dirttrack finns i ett av dom fyra stadion som finns i SA. Gym Moves, ligger i gymmet i Las Venturas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts