VickeX Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Lite osäker på den här... Men men. Här kan man skriva vilka förkortningar man använder. Kanske är olika... Knäpp topic men... IAF: RR - Rope Race BL - Bad Luck GL - Good Luck TY - Thank You Sen är det väll dom mäst kända... lol lmao rofl roflmao brb & afk Redigerad 18 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Använder bara brb och bbl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Använder bara brb och bbl Vad betyder bbl? Haha viste att den här topicen skulle vara bra till någonting... Te.x att lära mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag kör på brb, omg & lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Vad betyder bbl? Haha viste att den här topicen skulle vara bra till någonting... Te.x att lära mig det BBL = Be Back Later lol = laughing out loud lmao = laughing my ass off rofl = rolling on the floor laughing brb - be right back & - och afk - away from keyboard Redigerad 18 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 TY - Thank You Aldrig hört, därimot thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Aldrig hört, därimot thx Ty är nog mest vanligt balnd online spel som WoW och GW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Aldrig hört, därimot thx Men det var ju förjävligt vad alla säger "thx" nu för tiden. Det heter thnx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Lite förkortningar vi använder i wormsvärden Hmm... GG - Good Game VGG - Very Good Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 .fu = fuck you ftw = for the win imo = in my opinion hax = hack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Här: http://nezzo.nu/na.asp?id1=108&id2=3023 Alla nöjda och glada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 3DD = 3 Doors Down. Den ända jag använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 GJ = Good job Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 SOAD = System Of A Down BBQ = Barbeque (stavning?) Det är dom jag använder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 PB - PistolBash omg ffs lol Roflmao omfg brb gg gj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ty är nog mest vanligt balnd online spel som WoW och GW. Jag har sett det flera gånger i CZ och 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ty är nog mest vanligt balnd online spel som WoW och GW. När jag kör poker och call of duty ser jag ofta att någon skriver ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 NH - Nice Hand GH - Good Hand BJ - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 What the... fudge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts