GRIM(back Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Att Färdiga mods och nästan fördiga mods skulle få en egen del på forumet o inte blandas med 12 åringars problem med att instalera mods eller request omöjliga saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Att Färdiga mods och nästan fördiga mods skulle få en egen del på forumet o inte blandas med 12 åringars problem med att instalera mods eller request omöjliga saker Kunde inte ha sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Att Färdiga mods och nästan fördiga mods skulle få en egen del på forumet o inte blandas med 12 åringars problem med att instalera mods eller request omöjliga saker Men om en 13-åring har problem, vart skall den tråden ligga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Men om en 13-åring har problem, vart skall den tråden ligga då? Min poäng var att dela modding forumet i 2 delar en med färdiga elelr nästan fördiga mods o en där man kan få hjälp eller hjälpa men personligen tycker jag att det skuller vara en åldersgräns på 15 år finns förmycket t*ga ungar som inte kan läsa readme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ny design kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Inget 15 års grejj iaf... vänta ett år sen så ny design! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Min poäng var att dela modding forumet i 2 delar en med färdiga elelr nästan fördiga mods o en där man kan få hjälp eller hjälpa men personligen tycker jag att det skuller vara en åldersgräns på 15 år finns förmycket t*ga ungar som inte kan läsa readme Om jag har uppfattat dig rätt så vill du forumet i två delar, en där man frågar där alla får vara. En där mods och nästan mods och folk över 15 år bara får vara. Vilket jag tycker låter osm en skitbra idé, för om någon då spammar eller något i "Mods forumet" så blir han upptäckt på direkten, och på det andra forumet så skulle man inte behöva bry sig om spammet. Kanske några brister, Hultan måste ju först dela upp forumet och sedan sätta åldersgräns på den ena delen, och så skulle stämningen i forumet bli lite som... Fan vi säger Hund och Katt om du fattar, liksom alla medlemmar skulle bli uppdelade, ett till exempel är ju andra världskriget, Modsforumet skulle isånnafall kunna jämföras med den rasen som Hitler tyckte om, och den sidan som inte är Modsforum skulle kunna jämföras med Judarna. Vad jag försöker säga är att det förmodligen inte kulle bli bra stämning. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Om jag har uppfattat dig rätt så vill du forumet i två delar, en där man frågar där alla får vara. En där mods och nästan mods och folk över 15 år bara får vara. Vilket jag tycker låter osm en skitbra idé, för om någon då spammar eller något i "Mods forumet" så blir han upptäckt på direkten, och på det andra forumet så skulle man inte behöva bry sig om spammet. Kanske några brister, Hultan måste ju först dela upp forumet och sedan sätta åldersgräns på den ena delen, och så skulle stämningen i forumet bli lite som... Fan vi säger Hund och Katt om du fattar, liksom alla medlemmar skulle bli uppdelade, ett till exempel är ju andra världskriget, Modsforumet skulle isånnafall kunna jämföras med den rasen som Hitler tyckte om, och den sidan som inte är Modsforum skulle kunna jämföras med Judarna. Vad jag försöker säga är att det förmodligen inte kulle bli bra stämning. J på ett ungifär jag ill ha modding forumet i 2 delar som du förstod men åldersgränsen är samma som övriga forumet, sen tycker jag visidan av att det skulle vara åldersgräns på hela forumet på 15 för att slippa små omogna spammande ungar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts