Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Du är ju för fan dum i huvudet! Ett forum är till för både aktiva och inaktiva. Neej men vafan,jobbigt när folk kommer som är här 1 gång var 3 månad och ställer frågor som redan stälts 100 gånger >> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Musikkrig. Det är grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Musikkrig. Det är grejer. LÄTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 En 2:a admin som Blaque var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Fler tjejer, kanske? Eller, nej, jag gillar att vara unik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Fler tjejer, kanske? Eller, nej, jag gillar att vara unik... Jag tycker verkligen fler tjejer skulle göra det här stället gott. Så drygt med alla grabbiga diskussioner om hur små bröst Lindsay Lohan har fått. Fler tjejer och högre medelålder ftw. Finns bara typ 5-6 personer som man kan hålla intressanta diskussioner med här på forumet. Självklart är yngre också välkomna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag tycker verkligen fler tjejer skulle göra det här stället gott. Så drygt med alla grabbiga diskussioner om hur små bröst Lindsay Lohan har fått. Vem är hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vem är hon? En tjej med fräknar på axlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vem är hon? En skådespelare och Artist. Pröva google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Finns bara typ 5-6 personer som man kan hålla intressanta diskussioner med här på forumet. Varför känner jag mig dissad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Vem är hon? Innebruden nr. 1 Cortez: Nä gör inte det, vi brukar iofs inte hänga i samma trådar så känner dig inte så väl. Med du kan då visst hålla en diskssion på hög nivå. Redigerad 18 september, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Innebruden nr. 1 Aah, då måste jag ha missat nåt... aldrig hört talas om faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Neej men vafan,jobbigt när folk kommer som är här 1 gång var 3 månad och ställer frågor som redan stälts 100 gånger >> Jasså? Så alla inaktiva är spammandefjortisar som borde klicka på sökknappen lite oftare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Banna alla inaktiva låter ju dumt. Tänk om man är på en lång semester? eller av andra själ inte har tillgång till internet? Ska man behöva göra en ny användare då när man kommer tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ett spam-forum... Så folk kan avreagera sig och bråka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ett spam-forum... Så folk kan avreagera sig och bråka... Funkade väl dåligt förra gången tydligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Att trivior och liknande blir tillåtna. Redigerad 18 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Funkade väl dåligt förra gången tydligen? Njaah.. Men en Admin/mod kan väl fäffsa ner ett Officiellt Gtasajten Invisionfree Spam Forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ok ok,ni får tycka att jag är knäpp... men jag ÖNSKAR bara att det var som när jag blev medlem,sommaren 04 *TYP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Njaah.. Men en Admin/mod kan väl fäffsa ner ett Officiellt Gtasajten Invisionfree Spam Forum? Det går väl lika bra med ett inofficiellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts