Elander Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Jaa Alla spammare och icke-aktiva blir bannade Redigerad 18 september, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hahahaha det var det dummaste jag nånsin hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hahahaha det var det dummaste jag nånsin hört Tyck du såå,men det är förmycket spammare nu förtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Uppdatera forumet till IPB 2.*.*. Ha en eller två mods till. Ny Design. Lite nya fräscha medlemmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Du tycker alltså att alla utom 150 stycken av 7180st ska bli bannade Redigerad 18 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Uppdatera forumet till IPB 2.*.*. Ha en eller två mods till. Ny Design. Lite nya fräscha medlemmar.. Joo,fler mods skulle behövas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 En storslagen revolution; ett forum är en samhällssträvan!! Grr! Viva la resistance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jaa Själv önskar jag mig att alla som inte har skrivit 1000 posts än blir bannade och att fler människor inte släpps in,så det var som då jag blev medlem! Du måste Skojja Men som SlewME sa, Ha en eller två mods till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jaa Själv önskar jag mig att alla som inte har skrivit 1000 posts än blir bannade och att fler människor inte släpps in,så det var som då jag blev medlem! Då skulle ju jag försvinna, har ju bara 400 posts eller nått sånt, Men tänk så här, om man tar bort alla under 1000 så ryker ju alla icke-spammare, för dom som har lite inlägg kan ju inte vara några spammare, eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jaa Själv önskar jag mig att alla som inte har skrivit 1000 posts än blir bannade och att fler människor inte släpps in,så det var som då jag blev medlem! Idiotiskt, det må komma mkt spammare, men det kommer många bra snubbar oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 OK lite dumt sagt eller så,men vi säger så att alla som inte är särsklit aktiva och bara spammar blir bannade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Är väl bra som det är, fast spammning är som mobbning, kommer alltid finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ha en eller två mods till. Eller att samtliga moderatorer blir globala moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 En ljusgrön bakrund istället för ljusblå skulle sitta susen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 .att spamreglerna efterföljs så man slipper allt fjams.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 OK lite dumt sagt eller så,men vi säger så att alla som inte är särsklit aktiva och bara spammar blir bannade Du är ju för fan dum i huvudet! Ett forum är till för både aktiva och inaktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag skulle önskat att det kom en nyhet där det stod att ett nytt, överasknings Grand Theft Auto har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Eller att samtliga moderatorer blir globala moderatorer. You wish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Det är ju rätt bra som det är tkr jag, men det kan behövas nån ny moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 You wish Kan jag inte neka till Samtidigt är det bara ett alterantiv, men jag vet inte vad som blir bäst att fixa global-tjänster till dem moderatorer som inte har det eller att fixa fler moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts