marre_rocky Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ja jag behöver hjälp med fallskärms hoppningen på flying school det går asså inte jag har kollat och vet att det ska vara under 55sek men jag kommer typ hela tiden 58sek :'( . snälla kan ni ge några tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ja jag behöver hjälp med fallskärms hoppningen på flying school det går asså inte jag har kollat och vet att det ska vara under 55sek men jag kommer typ hela tiden 58sek :'( . snälla kan ni ge några tips Fäll ut fallskärmen lite senare..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Joo jag har testat det men asså det vill sig f*n inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Joo jag har testat det men asså det vill sig f*n inte? Vad är det som inte funkar för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Tryck in w innan du utlöser fallskärmen, så kommer du närmare målet snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Asså jag gör det det vill inte bara. jag gör så här på ett ungefär jag trycker ner w från början och sen när den säger att man ska släppa så väntar jag ungfär 3sek och då släpper jag ut fallskärmen och sen så trycker jag på S(ner) till det har gått 37 sek ungefär och sen så holler jag på med att typ gå upp och ner hela tiden asså jag har försökt gör en kopia av det dom visar på filmen på http://www.gtasanandreas.net/schools/flight.php. men det vill sej f*n inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Tack allihoppa jag klara det vet ni hur gött det känns har allt i guld nu men vad får man för belöning(w00t) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 vad får man för belöning(w00t) ? Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag har hört att man ska öppna fallskärmen när det står ''Open your parachute now! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag har hört att man ska öppna fallskärmen när det står ''Open your parachute now! Jag brukar öppna senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 måste man klara något innan man kan använda fallsärmen? jag kan nämligen inte öppna på pc men på PS2 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 måste man klara något innan man kan använda fallsärmen? jag kan nämligen inte öppna på pc men på PS2 :S Control? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts