MarkusE Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Jag vet inte om man får prata om NO CD crack här på gtasajtens forum! Jag undrar om någon vet en sida där jag kan ladda ner rome:total war no cd 1.2! Det är viktigt att det är för 1.2 för annars funkar det inte! Redigerad 18 september, 2005 av MarkusE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Jag vet inte om man får prata om NO CD crack här på gtasajtens forum! Det e det som kallas Warez Läs forumets regler så förstår du. Redigerad 18 september, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Opps,du har visst inte läst reglerna! = ) Gör det här=) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 OK! Har läst dom innan men minnet sviker ibland! Då kan någon moderator låsa denna topic! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Nej det är inte Warez. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Exakt! Han kanske inte orkar sätta i skivan hela tiden. Redigerad 18 september, 2005 av ZliPp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Exakt! Han kanske inte orkar sätta i skivan hela tiden. Det är fortfarande olagligt att modifiera exe-filen, vilket man gör när man crackar. Alltså visst warez. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Det är fortfarande olagligt att modifiera exe-filen, vilket man gör när man crackar. Alltså visst warez. Det är ju inte han som modifierar exe-filen ifall han laddar ner ett crack men jag tycker ändå inte det här är lämpligt att prata om på Gtasajtens Forum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Anledningen att jag vill ha ett crack är för att jag har lånat spelet av en kompis och han skulle börja spela nu igen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 En NoCD Crack är inte warez. Och varför du vill ha en spelar ingen roll, ingen tror dig ändå. Den här tråden kanske skulle vara lite mera lämplig i spelforumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Han kanske bara vill ha det på datorn för skojs skull. Någon som vet var han kan få tag på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Han kanske bara vill ha det på datorn för skojs skull. Någon som vet var han kan få tag på det? Klart han bara vill ha det för skoj skull, men det gör det inte mer lagligt MarkusE: Reglerna säger att ingen här får tipsa om dessa saker, eftersom vi dessutom nu vet att du inte har köpt spelet, så fråga nån annan stans. Eller ta tummen ur röven och hitta det själv, det är ju inte direkt svårt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts