Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 det finns bilder på ps3 prototypen i nyaste sp............. men jag är på LAN just nu å min tidning e hemma........... nån som vetnån sida där man kan se bilder på prototypen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Nej men PS3n ser jävligt grym ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Ja min polare har sagt det han me .......... å sen stog det att den skulle var 200 ggr snabbare å 1000 ggr snabbare .......... å det var lixom i superplay å då e det ju rätt trovärdig ......... den kommer dock inte förrän typ 2005 ......... å då ska fan jag ha d .............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts