Tiger Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) För den har "loop problemet" med graffet ...Får man fråga vad "loop-problemet" är då? (Isf, svara. ) Edit: Ny sida, och ett jäkla noob-inlägg, skickligt. Fasen vad smileys det blev. Redigerad 19 september, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ska du försöka lura på någon datorn? sälja utan att tala om felet? Jag menar att: Om jag säljer datorn,så får dom inte med grafikkortet. DET ÄR ANLEDNIGEN att mitt graffe och datorn inte passar ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 ...Får man fråga vad "loop-problemet" är då? (Isf, svara. ) Edit: Ny sida, och ett jäkla noob-inlägg, skickligt. Fasen vad smileys det blev. DUBBELPOST Det är att när man kör krävande saker,så har det med typ signaler till graffet och tillbaka till moderkortet,asså det är fel i windows med,.. aja svårt och förklara,kan vara så olika på olika datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Eftersom den är riktigt dålig och inte kan användas till någonting kan jag ta den. Gratis. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts