Elander Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hej! Jag vill gärna sälja min dator,och undrar vad jag kan få för pris på den Den är inte helt komplett,men ni skulle väl kanske vara snälla och säga på ett ungefär. ok,det som jag skulle sälja i ett paket är då: processor- AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED 2x512 ram minne moderkort- MSI K8N NEO2-FX,nForce3 250Gb,Socket-939 Raid, ATX, SATA, GbLAN, Ljud, AGP8X chassit- svart-silvrig*snygg*- fast när jag fick den så framsidan-asså det locket man kan ta bort så fanns det 8 knoppar typ man skulle lossa på,och en där var bruten när jag skulle byga ihop den* en 80mm fläkt-blå en 120mm fläkt-blå Grafikkortet lägger jag inte med isåfall för att det har strulat och det skulle nog inte vara så jädra kul och få en dator med "loop" problemet. - så,säg vad ni tror jag skulle få för den *UTAN SKÄRM* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 4000-5000 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 4000-5000 kanske? Ok ^^ låter mkt men det kanske stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Inte för att vara taskig, men jag skulle säga 3000. MEN!!! kan man sälja den för 5000 så gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Lägg ut den på blocket så kan du nog få en 5000-6000 av någon som tycker det är ett bra pris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Känner en polare som ger dig 3500 för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Känner en polare som ger dig 3500 för den. Ok. ska nog lägga ut den på blocket eller tradera och ta 3000 som startpris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 En sak... 'ursäkta dubbelpost' Att jag köpte den för 2 månader sen,om det är roligt att veta. glömde nämna vissa saker: jag vet inte redigt nu men,om jag ska ge med: En dvd brännare,600 kr och en 500watt nätaggergat 500 ökas värdet mkt då? för när jag räknar ihop allting och tänker,så får jag det till 5000 spänn allt jag betalat detta för är 7000,så har jag bara haft den i 2 månader. OBS. ingen hårddisk med heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Börja med 5000 på Blocket, och sänk om ingen vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Börja med 5000 på Blocket, och sänk om ingen vill ha den. OK smart idé jag snackade med farsan och han sa minst 5000 spänn för den,för den är bara 2 månader gammal.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Köper man dina grejer nytt så blir det ca 4000. Så lägg till en tusenlapp och skriv att det är det bästa som finns på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Sätt bud på prylarna och lägg ut annonsen på Blocket, finns alltid folk som inte vet vad sakerna är värda och ofta ger överpris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Varför vill du sälja den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Varför vill du sälja den? För den har "loop problemet" med graffet Redigerad 18 september, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 För den har "loop problemet" med graffet Varför inte bara köpa ett nytt grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Varför inte bara köpa ett nytt grafikkort? För det är inte säkert att det funkar som det ska även om jag köper nytt grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 För det är inte säkert att det funkar som det ska även om jag köper nytt grafikkort Men då ska du sälja den trasig isådanafall? Eftersom prylarna bara var 2 månader gamla så borde du ju ha garanti. Så ta kontakt med den butik du köpt prylarna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Haha, så du vill alltså sälja din dator för att den inte fungerar fast du har garanti kvar, kan lämna in den och få felet fixat? Då kanske man också ska fråga om du har testat att uppdatera drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Haha, så du vill alltså sälja din dator för att den inte fungerar fast du har garanti kvar, kan lämna in den och få felet fixat? Då kanske man också ska fråga om du har testat att uppdatera drivrutinerna? 1. Om jag skickar den dit jag köpte den,får jag stå för priset att skicka den. Och LOOP PROBLEMET är rätt vanligt,och dom kan inte göra ngt åt det+jag har inte köpt graffet där. OM JAG HAR!! hahahah jag har säkert suttit i 200 timmar med detta skiten,så tro fan att jag har uppdaterat o s v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ska du försöka lura på någon datorn? sälja utan att tala om felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts