kattälskaren Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Min första stuntfilm, säg gärna vad jag kan göra bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Stunt / 9 av 10 Musik / 7 av 10 Du skulle tagit bort Replay texten och Fraps texten. Bra stuntfilm Redigerad 18 september, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Den var bra för att vara din första film. Stuntsen var rätt bra och musiken passade väl in rätt bra den också. Men som kire21 sa så skulle du tagit bort Replay- och Frapstexten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OkKE_ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) + Snygg Rooftop + Passande Musik - LIte för kort - Lite för lätta stunts Du kan änga lite mer tid åt dina stunts t.ex om du hittar en grind så nöt den tills du klarar hela och inte stannar mitt i Försök att få ihop lite mera stunts så den blir lite längre Tips: Kolla på andra Stuntfilmer och Kolla noga på dom och lär dig av dom.. OBS!! Ta inte andras stunt, det försämrar genast filmen Min Stuntfilm kommer snart ut. Du kan se på den när den kommer ut.. Men vi kan väll säga att din film är godkänd för att vara din fösrsta. Redigerad 19 september, 2005 av OkKE_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts