Xogede Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Jag minns att någon för ett bra tag sen skrev att man kunde "redirecta" tex "abcdef.com" till "192.168.1.4" (så att om man skriver "abcdef.com" i webbläsaren, går man i själva verket in på "192.168.1.4") genom att redigera nån skum windows-fil. Det gjorde jag, på windows 2000. Nu har jag installerat XP, men minns inte vilken fil jag måste ändra i. Jag har sökt efter både filen och topicen den nämndes i länge och väl, men kunde inte hitta den. Någon som vet vilken fil det är? Redigerad 18 september, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 C:\Windows\SYstem32\drivers\etc\hosts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 C:\Windows\SYstem32\drivers\etc\hosts Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts