MoriX Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Vilken tidpunkt finns fyrhjulingen vid farmen? hittar den inte.. eller måste man låsa upp broar och sånt innan? Håller på med OG uppdragen. e på den när ballas stormar. Edit : äver smamvan. har gjort det. men den finns väl mellan vissa tider. vilka ? Redigerad 17 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vilken tidpunkt finns fyrhjulingen vid farmen? hittar den inte.. eller måste man låsa upp broar och sånt innan? Håller på med OG uppdragen. e på den när ballas stormar. Edit : äver smamvan. har gjort det. men den finns väl mellan vissa tider. vilka ? Slamvan brukar finnas högst upp i vänstra hörnet vid båtskolan, har sett typ 4 samtidigt där. kryllar av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Slamvan brukar finnas högst upp i vänstra hörnet vid båtskolan, har sett typ 4 samtidigt där. kryllar av dom. Nu e de så att jag inte kommit dit. började spela SA igår. har gjort uppdraget när man ska sno vapen låder i huset för rätt länge sen. vart finns bilen sen? vill ju tjäna pengar så ja kan köpa hus. och Fyrhjulingarna hittar ja inte. var ja än letar. har kollat massor av kartor också. men står ingen där.. måste man göra nåt uppdrag? Redigerad 17 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Nu e de så att jag inte kommit dit. började spela SA igår. har gjort uppdraget när man ska sno vapen låder i huset för rätt länge sen. vart finns bilen sen? vill ju tjäna pengar så ja kan köpa hus. och Fyrhjulingarna hittar ja inte. var ja än letar. har kollat massor av kartor också. men står ingen där.. måste man göra nåt uppdrag? Googla efter GTA SA Map (Bilder) så finns det, eller "Användbara länkar/information" topicen. Eller så är det väl bara å spela vidare. Här har du en karta: http://www.gravimetricstudios.com/games/gt...vehicle-map.png Redigerad 17 september, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ok får leta runt. den där kartan stämmer inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Ok får leta runt. den där kartan stämmer inte Kollat symbolerna? Att dom kanske bara finns där ibland?. Kartan funkar finfint för mig, Tack vare den slapp jag leta runt i hela San Andreas när jag gjorde I/E Redigerad 18 september, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Japp. kollat. men inte hittat. men de e lungt nu. hittade massor nu när ja kommit till andra staden.. älskar att hoppa från mount chilliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts