Funnylin Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Ja killar brukar ha mens värk hela tiden så det är nog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jag har gjort en båt-mod till GTA1 så man kan köra båten på alla banorna, inget avancerat men kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 vad tjafsigt det blev här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jaja man kan väl få starta lite disskussioner ibland det är ju bara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Min Båt-mod till GTA1 är bra, eller vad tycker du mr. whoppee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Min Båt-mod till GTA1 är bra, eller vad tycker du mr. whoppee? jo den duger...ser lite flumigt ut när man går i bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 jo den duger...ser lite flumigt ut när man går i bara... Jo visst men det är för att man ska kunna gå i från land när båten står i vattnet, men visst är det kul att köra båt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leksand4ever Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Om man lysnar på Lips 106 så hör man en reklam eller nått sånt där dom nämner Carser City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Om man lysnar på Lips 106 så hör man en reklam eller nått sånt där dom nämner Carser City!!! Jo det har tagits upp i en annan post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts