fulodum Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 hittade detta i md's forum.. skrivet av någon okänd: "Fake eller? Ett GTA3-tips... Läste just på fuskarna.nu om ett GTA3-tips: För att komma till Carser City måste du klara alla uppdrag, + alla hidden pakages, alla unika stunts, alla extra uppdrag (Marty Chonks, D-ice, El burro, och King Courtey) och alla rampages I den hemliga staden kan du parkera hur många bilar du vill i din egen parkering. Det finns också; Mr. Woopees Galor, Jätte många Banshees, Infurnus och Cheetas, och ungefär 5 nya bilar. Och den har "vita huset" i staden, Den är ungefär lika stor som Staunton Island och Portland tillsammans. Och du kan hoppa i en speciell svart bil, och en list kommer komma upp. I listan innehåller alla ställen du kan åka på GTA3. Välj ett ställe och bilen kommer åka dit. Är detta sant eller falskt? Om det stämmer, så drar jag direkt och spelar GTA3 som en dåre." ...slut på citat låter ju inte speciellt sannolikt men sen såg ja ett screenshot de jag inte fattar e vart det är taget.. ja har inte sett den här byggnaden i varken portland, staunton eller ssv. att staden inte finns är nog ganska uppenbart men screenshotet.. hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 cooooooooooolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Inte en jävla chans... De här fem nya bilarna...var är modellerna för dem isf? Det finns ju dem som har klarat 100%...Dem borde ju veta om det är sant eller inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Det är falskt! Bilden ser ut att vara tagen från "skyville", en map-mod med en stad i luften över Staunton Island. Det tar tid att komma upp där men det är himla så härligt att åka rätt ut för kanten och studsa flera meter när man crashar på Staunton. Banan går för övrigt att ladda ner här: http://highscore.netfirms.com/skyville.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Kan inte nå skriva hur man installerar den där banan jag kan knappt nå engelska jag fattar inte.... kan ingen skriva på svenska hur man gör !!snälla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Är inte den där byggnaden den som är till vänster om Callahan Bridge när man kommer till Staunton från Portland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Är inte den där byggnaden den som är till vänster om Callahan Bridge när man kommer till Staunton från Portland? Jo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
scruu_the_juniverse Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 museet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Haj!! Synd att man inte kan ladda ner banor och bilar och annat till PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Lästa på en annan sida att man kan flyga ett boing på den nya banan!!!! Lite hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Vilken ny bana??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Har jag satt myror i huvet på folk nu??...jag skrev att jag skulle tycka det var kul OM det fanns en boing i vc...inte att det fanns en bana med boing... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Det borde inte vara så svårt, man ändrar bara modellen för dodon så den ser ut som en boeing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Hur förstorar man modellen så pass att den ser ut som en Boeing......om det inte är svårt kan du själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Hur förstorar man modellen så pass att den ser ut som en Boeing......om det inte är svårt kan du själv? Coola ner dig, jag sa inte att jag vet hur man gör bara att det borde gå att göra eftersom det finns andra som gjort egna bilmods. och vad är det för fel på en boeing i miniformat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jo men det är lite jobbigt när man vet att folk sliter med att göra mods till olika spel och så kommer andra som inte har nån aning om vad dom snackar om och säger....Det borde inte vara så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 puh puh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Jo men det är lite jobbigt när man vet att folk sliter med att göra mods till olika spel och så kommer andra som inte har nån aning om vad dom snackar om och säger....Det borde inte vara så svårt Jag vill inte bråka om saken men har man det där programmet Z-modeller eller vad det hette och kan modda är det nog inte så svårt tror jag, jag säger inte att jag vet för jag har bara gjort mods till GTA1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 Det tar nog en stund att lära sig moda också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2002 vad är det med Funnylin, mens-verk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts