Egget91 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Här kan ni skriva om er favorit pizza Min är carlsone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Hawai. Nu blev jag sugen på att köpa. Tur att jag får pengar på tisdag. Redigerad 17 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vesuvio eller Hawaii... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Tar alltid kebabtallrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Åå, många goda, Från vesuvio och caprichosa ( ) Till Calsone och Kebabpizza. Men ska jag säga en favvis blir det nog Calsone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Tar alltid kebabtallrik. Kebabtallrik FTW!!! om jag ska ta pizza så tar jag rabiat special, inget ni vet vad det är då man måste bo i västervik för att få den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 En Margaritha duger för mig.. har aldrig gillat massa tillbehör.. samma sak med hamburgare.. Bröd, ketchup, kött, lök och kanske nått annat duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Inbakad Calsone Special eller Kebabrulle ^^. Fast Riminis Mexicana är verkligen god (I Luleå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Calzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Kebabpizza eller sånna där dyra pizzor med oxfilé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 .tur att det inte postas likadana trådar hela tiden svar: Tivoli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Har ingen direkt favorit men jag gillar alla "vanliga" pizzor som Capricciosa, Pepperoni, Hawaii, Tropicana etc. Helst ska det vara tomater på också, gärna små körsbärstomater. Smaskens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vanliga = Bussola (räkor) Bologna (köttfärs) American take away = El Taco (mexikansk köttfärs, guacemole eller va de heter, gräddfil, tacochips) Eller Margharita eller va fan dom heter, plus mexikansk köttfärs Eller Margharita eller va fan dom nu heter, plus skinka och räkor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Glömde säga att jag är förtjust i pizzor med skinka, räkor, champinjoner och standardingredienser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vesuvio, Capricciosa, Margerita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Typ Hawaii...stavning for teh win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Fy f*n vad jag älskar pizza. Kan äta det varje dag. Favoriten är kebab pizza frå avesta pizzeria. ÅH, de är så stora... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Äter alltid Bolognese. Fast med mild sås istället för ost. Avskyr nämligen ost! Och det ska vara från Restaurang Nytorget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Shish Kebab halvinbakad med bearnaisesås & oxfilé, kan det bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hawaii Calzone funkar bra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts