Sniper Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Är Mafia bra? Är det som GTA eller är det mycket verkligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Storyn är ett mästerverk, om du frågar mig. Grymt spel. Det kräver inte mycket dator, och grafiken är grym för att det kom ut då det kom ut. Och storyn, den är så grym. Grym! Men i själva storyläget är du alltid "fast" i uppdrag. Free Ride finns enbart på PC-versionen, jag vet inte, men jag har aldrig gillat free ride lägen, jag vill ha det intregerat som i GTA. Men storyn gör det värt ett köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Storyn är ett mästerverk, om du frågar mig. Grymt spel. Det kräver inte mycket dator, och grafiken är grym för att det kom ut då det kom ut. Och storyn, den är så grym. Grym! Men i själva storyläget är du alltid "fast" i uppdrag. Free Ride finns enbart på PC-versionen, jag vet inte, men jag har aldrig gillat free ride lägen, jag vill ha det intregerat som i GTA. Men storyn gör det värt ett köp. Ok Thx Men man dör på typ 2 skott ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ok Thx Men man dör på typ 2 skott ? Nja inte direkt... Men om jag minns rätt så är shotgun väldigt kraftig på nära håll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Nja inte direkt... Men om jag minns rätt så är shotgun väldigt kraftig på nära håll... Yes... shotgun kan döda dig på ett skott.. Och spelet är ju helt underbart bra.. Inte så kul med typ 10 minuter långa filmklipp emellan varje updrag bara.. men annars en 10 poängare.. Redigerad 18 september, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Om jag får säga något tycker jag att det är bättre än GTA, möjligtvis inte VC men GTA3. Hela spelet är super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Mafia är en av de bästa spelen jag har spelat! Grymt bra grafik för att ha släppts 2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Underbart spel ett måste i alla gamers hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Jag tycker att det är ett mycket bra spel. Storyn är lånad ifrån dom bästa av gangsterfilmer och uppdragen är varierade och skojiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Ja spelet är överlag bra men det är synd att friheten inte är större. Man är så låst till uppdragen sen inget mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts