Jump to content

Är det bra?

Sniper
 Share

Recommended Posts

Storyn är ett mästerverk, om du frågar mig. Grymt spel. Det kräver inte mycket dator, och grafiken är grym för att det kom ut då det kom ut.

Och storyn, den är så grym. Grym! Men i själva storyläget är du alltid "fast" i uppdrag. Free Ride finns enbart på PC-versionen, jag vet inte, men jag har aldrig gillat free ride lägen, jag vill ha det intregerat som i GTA. Men storyn gör det värt ett köp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Storyn är ett mästerverk, om du frågar mig. Grymt spel. Det kräver inte mycket dator, och grafiken är grym för att det kom ut då det kom ut.

Och storyn, den är så grym. Grym! Men i själva storyläget är du alltid "fast" i uppdrag. Free Ride finns enbart på PC-versionen, jag vet inte, men jag har aldrig gillat free ride lägen, jag vill ha det intregerat som i GTA. Men storyn gör det värt ett köp.

Ok Thx

Men man dör på typ 2 skott ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja inte direkt...

Men om jag minns rätt så är shotgun väldigt kraftig på nära håll...

Yes... shotgun kan döda dig på ett skott..

Och spelet är ju helt underbart bra.. Inte så kul med typ 10 minuter långa filmklipp emellan varje updrag bara.. men annars en 10 poängare..

Redigerad av bogart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor