P-C Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 SSK, visst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Frölunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Brynäs såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Stor skillnad på vilka man tror vinner och vilka som man vill ska vinna.. Tror och vill dock att Färjestad tar hem det i år, hade Frölunda dock haft kvar Lundqvist hade dom mycket möjligt tagit hem det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ojojoj, Detta kommer bli ett tufft år för mesta mästarna. Men vafan man måste ju få hoppas. Vote: DIF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Varför inte Mora? För att Mora är NR.4 i röst tabellen Modo är NR.3 Om jag hade valt Mora så hade jag behövt röra musen några millimeter till , vilket jag inte har energi till (musen hamnade på Modo efter att jag hade tittat runt på dom olika altetnativen vill jag även tilläga) Jag sparade även tid (50ms kanske) på att trycka på Modo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 DIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 För att Mora är NR.4 i röst tabellen Modo är NR.3 Om jag hade valt Mora så hade jag behövt röra musen några millimeter till , vilket jag inte har energi till (musen hamnade på Modo efter att jag hade tittat runt på dom olika altetnativen vill jag även tilläga) Jag sparade även tid (50ms kanske) på att trycka på Modo. MEn du måste ju ändå ner till Rösta! knappen ju . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Tror och vill dock att Färjestad tar hem det i år, hade Frölunda dock haft kvar Lundqvist hade dom mycket möjligt tagit hem det. Frölunda värvade ju istället Sollo. Dom kommer inte vara bra i år. Salo har inte varit bra på flera år plus att dom har värvat Oduya vilket betyder att de kommer få dubbelt så många utvsiningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Mora! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag och Hockey? Mwahaha! Votade på Luleå på grund av att det är norrlänningar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Tjata INTE på mig för att jag drar upp en topic som ligger nästan längst ner på listan, Äntligen en disskusion som jag tycker om... Vote: Djurgården Luleå, :"> Dom måste lära sig åka skridskor först... Har aldrig gillat Luleå, Ändå bor jag 8 mil därifrån, Konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Håve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Dif, btw 1-1 mot göteborg nu i fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Jag önksar jag kunde säga djurgården , men dom är inte bra nu så FBK eller Frölunda Edit:DIF - IFK 2-1 Redigerad 19 september, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Färjestads BK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vote: Djurgården IF Men jag hoppas att Frölunda vinner igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag måste säga att jag är ganska förvånad över att så många har röstat på DIF. Årets trupp är den tunnaste på länge. Men man röstar väl efter hjärtat. BTW frågan är vem som vinner Elitserien, men inte den som vinner SM-Guldet Det är väl ändå guldet som räknas, men jag antar att du menade vilka som vinner guldet, inte serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts