megawatti Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Tjenare... Om ni har lust och kanske kan hjälpa mig.... Jag behöver nya iconer och ny "top" på min sida... suger totalt på att göra det.. så om någon snäll skäl vil hjälpa mig så vore det underbart! alla bilder finns i addressen under. Själva sidan är absolut.snusk.nu Och bilderna finns här: http://www.beffo.mine.nu/megawatti/images/ Gör mig en snyggtop! det jag vill ha är "HOME" "BLOG" "ABOUT" "BILDER" "ARTIKLAR" Tackar på förhand //simon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) *feeel* : Redigerad 18 september, 2005 av megawatti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Så som det ser ut nu är ju rätt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Okej har ändrar lite... men vad tycker ni jag ska ändra mer på den? PS ÄR DET NÅGON SOM KAN GÖRA ETT VOTING SCRIPT TILL MIG!? I php... till bilderna!, det ska innehålla så jag kan tex skriva vote.php=Bild.jpg så blir det en ny vote för just den bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Okej har ändrar lite... men vad tycker ni jag ska ändra mer på den? PS ÄR DET NÅGON SOM KAN GÖRA ETT VOTING SCRIPT TILL MIG!? I php... till bilderna!, det ska innehålla så jag kan tex skriva vote.php=Bild.jpg så blir det en ny vote för just den bilden... Men pröva att sök på google eller annanstans, snälla, finns flera tusen färdiggjorda scripts du bara kan ladda hem och använda; Poll & Voting scripts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Offtopic: Sandra e snygg OnTopic: Jag tycker den e bra som den är... ändra inget Hälsa Sandra (Hon till höger) att jag hälsar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Vill inte vara petig men artikel stavas artiKel och inte artiCel. Annars en bra sida med häftig design . Redigerad 21 september, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts