berit Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 För det första så är amy diamond inte 10 år hon är 92:a och 13/12 år Jag tror han syftade på att bara 10-åringar gillar sån musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Gick det bra Wenner? Verkar inte som det. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hehe, jag har inte testat än. Har inte haft nått bra tillfälle. Får la göra det över telefon istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Telefon??? gör det öga mot öga så lovar jag dig att det kommer gå mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts