Weener Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Okej, innan ni mobbar sönder mig för att jag söker gitarrackord till en Amy Diamond låt så ska jag berätta varför. Tjejen jag är in lööve with älskar låten "Whats in it for me" med Amy Diamond. Nu tänkte jag lära mig den på gitarr och charmera henne lite. Så jag skulle bli så djävulskt tacksam om nån kunde hjälpa mig att hitta ackord till "Whats in it for me" med Amy Diamond. Säg inte att jag ska googla för det har jag redan gjort. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Är du ihop med en 10-åring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Är du ihop med en 10-åring.. För det första så är amy diamond inte 10 år hon är 92:a och 13/12 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 För det första så är amy diamond inte 10 år hon är 92:a och 13/12 år Darin är typ 20 år men 12 åringar lyssnar på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 För det första så är amy diamond inte 10 år hon är 92:a och 13/12 år Jag tror inte det var henne Weener var kär i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag trodde direkt när jag läste topicnamnet "Ska han sjunga för sin flickvän nu eller...?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Amy Diamond, haha... *mobbar sönder dig* Nä men lyssna på låten och plocka ut ackorden själv, det är inte alls svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Du får gärna erkänna att du bara gillar låten annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 .......................................................amy äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valgarv Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Dude. Det är fan inte värt det, inte äns för en brud. Samt att jag håller med snubben som skrev att du ska erkänna att du gillar hennes musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Om han nu gör det, vad är det för fel? Man får väl gilla vad fan man vill. Och som Arvid sa, det brukar vara ganska lätt själv. Inte för att jag lirar gura och så men min syrra kan tu ut nästan vad som helst på piano efter att ha hört en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Om han nu gör det, vad är det för fel? Man får väl gilla vad fan man vill. Och som Arvid sa, det brukar vara ganska lätt själv. Inte för att jag lirar gura och så men min syrra kan tu ut nästan vad som helst på piano efter att ha hört en låt. Samma med min bror och hans gitarr. Hör en låt så kan han spela den efter 5 minuter. Men har Amy inte nån fan-sida? Kolla där isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jo amydiamond.nu/se/com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hon är lezkig... Hon har tretton och har en sådan röst det är fan... Sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Är du ihop med en 10-åring.. Men ärlig talat är du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Det löste sig nu, en kompis tog ut ackorden. Och nej, hon är inte 10 år. Oavsett vilken ålder man är i kan man väll gilla hennes musik? Suck. Aja, ska charmera henne på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Det löste sig nu, en kompis tog ut ackorden. Och nej, hon är inte 10 år. Oavsett vilken ålder man är i kan man väll gilla hennes musik? Suck. Aja, ska charmera henne på måndag. Så ni är.. öhh.. ihop nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Så ni är.. öhh.. ihop nu? PÅ måndag!!!! Ska han charmera henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Darin är typ 20 år men 12 åringar lyssnar på honom Han är väl 87:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Han är väl 87:a Lägg märke till att han sa TYP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts