Sikorka Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Det började med att jag instalerade Half life (1).. Jag testade lite sp, det fungerade, bra men ljud fungerande inte.. Alldels tyst.. Spelade lite, varit uttråkad av att allt var tyst, stängde av spelet, Startade om spelet. Nu fungerande allt fälck-fritt! Ljudet, spelet, Allt fungerade! -- Tankade ner Sven Co-op. Instalerade det. Startade det. Startade en Lan Server. INGET LJUD"! :'( Nu är det samma fel som när jag testade half-Life (1) Testar att stänga av, startar om.. Inget ljud nu heller.. :'( Spelar lite lan själv.. Trycker på Esc.. Tänker stänga av.. Närmar mig Quit knappen.. Presis när jag tänker trycka hör jag ett *Pip*.. Weii, Nu fungerar själva meny *Pip*:en.. (altså om jag trycker på tex options så hör jag *Pip* eller *Klick*.. Testar att spela.. Inget ljud.. Men om jag trycker på Esc så hör man iaf meny ljuden.. Vet nån hur man kan fixa detta? Nån Ljud-patch eller Tips eller liknande? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Så var det för mig & polarna på lanet förut! Installera först hl, och sen så installerar du sven co-op där den frågar efter nån fil.. Då funkade ljudet för oss! Pröva det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Lindstöm: Men det var ungefär så jag gjorde tror jag.. Först installerade jag half-life.. Sedan Sven Co-op.. När jag installerade så frågade "den" efter vad jag skulle instalera Sven Co-op.. Jag tänkte installera i D:/Program/Sven men då sa den att man måste Installera i half-Life mappen eller nå't sånnt.. Och det gjorde jag, Då frågade den inte mer och Installationen forsatte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts