The Wicked Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag har spelat om GTA3 (det var 4 år sen sist..) Nu har jag tänkt ta alla unika hopp. Har klarat 19/20 och vet inte riktigt vilket som inte har registrerat. Jag vet var alla hopp är, och jag har gått igenom alla en extra gång med Infernus bara för att vara säker det är fortfarande 1 hopp kvar...vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Rätt irriterande va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 YESSS!!Efter flera genomkörningar hittade jag det!!! ....tack för... hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Varsågod Farfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wicked Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Varsågod Farfar. Farfar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ja, Farfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Ingen moerator låser topicen... ....SPAMMING TIME!!! nån annan får raportera..orkar inte! DOH!! Jag raporeterar då! Redigerad 13 oktober, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts