Sniper Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Vad jag vet så har spelet försäljningsförbud (eller vad man ska kalla det) isverige. Oooh!!! Nu blir allt genast intressantare!! *Tänker på hur mycket skönare allt vore om Pontén mystiskt försvann...* BTW TV4 hade för ett tag sen en dokumentär som hetter "Farligt Spel" Där kritiserade dom GTA serien och Postal serien för onödigt vålt, och massa annat strunt. Men det roliga med det var att Postal 2 försäljningen FÖRDUBBLADES det senaste dygnet, i Sverige!! Redigerad 17 september, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 *Tänker på hur mycket skönare allt vore om Pontén mystiskt försvann...* För det är ju verkligen hans fel att spel får försäljningsförbud..ehm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 För det är ju verkligen hans fel att spel får försäljningsförbud..ehm... *Hrm* Anti-Piratbyrån *HOST* *HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Har sett den dokumentären i skolan, kan ju kort och gott säga att det va dem bilderna som fick mig att skaffa det edit:btw så har inte Anti PB Något med det att göra. Redigerad 17 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 *Hrm* Anti-Piratbyrån *HOST* *HOST* Fattar vad du menar nu. Trodde först att du menade att det var APB:s fel att Postal 2 fått försäljningsförbud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Trodde först att du menade att det var APB:s fel att Postal 2 fått försäljningsförbud. Du att det va du inte direkt ensam om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag menade att man "inte" får ladda ner spel när jag sa: Anti-Piratbyrån *Pontén rasande * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Har testat demon. Kul ett tag, men inget som är köpvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Skitspel! Kul i en timme, men sen har man fått nog av allt dödande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jag har det snart!..... Postal 2: Apocalypse Weekend Men frågan är, Cyprez, och alla POSTAL-ÄLSKARE, är Apocalypse Weekend bättre än Share The Pain?? Och är Share The Pain en Expansion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Jag har det snart!..... Postal 2: Apocalypse Weekend Men frågan är, Cyprez, och alla POSTAL-ÄLSKARE, är Apocalypse Weekend bättre än Share The Pain?? Och är Share The Pain en Expansion? Share The Pain är inte en expansion, men Apocalypse Weekend är det. Och, nja, vet inte riktigt, Apocalypse Weekend har ju roligare vapen, men det är inte lika fritt som i vanliga Postal. Redigerad 22 september, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Finns det Zombies eller Monster i Postal 2? Är det ett stort spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Enligt mig Bra men inte värt att köpa Sniper: Där finns inga monster eller zoombies, du går run och gör massa uppdrag sammtidigt som du mördar massa människor på en massa sjuka sätt! Redigerad 24 september, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ingen människa kan någonsin påstå att Postal 2 skulle vara ett bra spel utan att ljuga. Om det är underhållande är en helt annan sak. Själv fann jag det rätt underhållande ett litet tag, men det är fortfarande ett väldigt innehållslöst, meningslöst och buggigt spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Oooh!!! Nu blir allt genast intressantare!! *Tänker på hur mycket skönare allt vore om Pontén mystiskt försvann...* BTW TV4 hade för ett tag sen en dokumentär som hetter "Farligt Spel" Där kritiserade dom GTA serien och Postal serien för onödigt vålt, och massa annat strunt. Men det roliga med det var att Postal 2 försäljningen FÖRDUBBLADES det senaste dygnet, i Sverige!! Gick det från 1 köpare till 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Spelet är inte buggit, men jag upptäckte till min fasa att det KRYLLAR av Zombies i Postal 2: Apocalypse Weekend!!! Och jag som HATAR zombies, man hade inga bra vapen, så man fick kast saxar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Spelet är inte buggit, men jag upptäckte till min fasa att det KRYLLAR av Zombies i Postal 2: Apocalypse Weekend!!! Och jag som HATAR zombies, man hade inga bra vapen, så man fick kast saxar... Ööh, om du har släggan så e det bara att slå dom en gång sen dör dom :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Det är shit grymt jag har klarat ut det man kan fjöta eld på snut huset och kontejners och allat annat sen kan man pinka på folk en gång så pinkade jag på en tjej i snut huset på Postal2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vote: Spelet är värdelöst.. Åtminstone efter en cirka 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Ett av världens sämsta spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts