Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ett par av Crice's träffsäkra kommentarer, nu är han dock allt för hyllad så hans humor känns mer framtvingad på senare tid... Inte då... *känner pressen* BAJS?! Infidels. Minns nästan ingenting från gamla GTAsajten-dagar. Bara att jag vill ha någon bild på Candy Suxx när jag först registrerade mig här. Haha. Hoho. Bajs. Jag är rolig. Det säger ni själva. Men skratta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Inte då... *känner pressen* BAJS?! Haha. Hoho. Bajs. Jag är rolig. Det säger ni själva. Men skratta då. Haha Okej du är fortfarande ganska rolig ...C6? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det har verkligen blivit en Crice-hype på forumet, tihi! Stop it Crice, you're gettin' commercial =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Stop it Crice, you're gettin' commercial =( Must stay indy. Bort från mig, smutsiga hundar! Jag vill inte veta av ert fjäsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Must stay indy. Bort från mig, smutsiga hundar! Jag vill inte veta av ert fjäsk. Flås, flås, flååås Ge mig ett ben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts