Miike Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) 2003...och Spam-forumet. Ditt bästa minne är från 2003 fast du joinade 26 Juli 2005? Redigerad 19 september, 2005 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Ditt bästa minne är från 2003 fast du joinade 26 Juli 2005? Han kanske var på forumet utan att reggat sig Redigerad 19 september, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Den dagen som jag spammade ner vicecity forumet (men jag har ju skärpt mig) Joo, visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Han kanske var på forumet utan att reggat sig Låter ju troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ditt bästa minne är från 2003 fast du joinade 26 Juli 2005? Hon har kanske haft en annan användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 När ja fixade SA å började skriva i den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Tiden då Funnylin var moderator När man inte fattade ett smack Då jag själv reggade mig efter något års "synande" av forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 När San Andreas skulle släppas . Vilka tider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Mitt bästa minne är från när "modding"-forumet fullt aktivt och "n00b"-fritt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) När skribb gick bersärkagång på forumet, det var ett tag sen nu. Redigerad 19 september, 2005 av Alec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 År 2003. Och framförallt SPAM och Off-Topic Tog faktiskt några minnes-screens innan forumen stängdes. Har dom på någon backup-skiva nånstans. Måste fan leta upp den. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/smileeee.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Min första post och när pottzork och hemulen flippande ur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Man märker att folk gärna framhäver att de har varit på forumet längre än de verkar. Jag säger inte att det är så, men vem vet. Vem sitter och synar ett forum ett år och sen reggar sig? Jag kollade lite i SA-delen några dagar sen reggade jag mig.. Mitt bästa minne återkommer jag med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Vardagssnack!! (originalet), Personen under mig-tråden (jag hade flest inlägg av alla i den :"> ), och min, Stellans och Mooofas uppesittarnatt på msn/vardagssnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) En topic som hette "Vad gör du på fritiden" eller nåt sånt, för 2 år sen, hade så jävla kul inlägg som Kompisar brukar sova över ibland och nästa inlägg är quoteat "extra kul är det om den som sover över är av motsatta könet " det fanns tonvis med kul i den topicen, absolut mitt bästa minne Offtopic: det här är mitt 900 inlägg *EDIT* och 2003 såklart, med spam-forum, 50% snällare mods och då man inte ens kunde skapa en poll Redigerad 27 september, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 När man hitta hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Musikkrig(om det nånsin var det, men skoj var det). Grymt roligt. När jag tittar på de gamla trådarna som jag skrev i så la man till ett smile på läpparna. =) Jag minns även en topic där jag blev anklagad för att verkligen försökt starta ett musikkrig på forumet av både Crice och skribb, och även där Crice försökte berätta för dom att jag njuter av att de skriver skit till mig och det går precis enligt mina planer. Nånstans i huvudet så var det nog faktiskt ett s.k "krig" som jag ville ha på forumet. Kanske inte skulle ha varit så bra om det blivit det. Men om jag hade fått göra om hela min tid på forumet så skulle jag inte ändrat nåt. Men allt blev inte dåligt genom det. Många rockälskare addade mig på msn för att spamma mig, men idag tycker de att jag verkar som en skyst person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Min första post Posted on: Jun 28 2003, 20:55 Kan människor under 18 år köpa gta vicecity jag vill ha det och jag är 8år. Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Den riktigt gamla tråden om kriminella saker man gjort, skrattade så jag kissa på mig, nästan Ett par av Crice's träffsäkra kommentarer, nu är han dock allt för hyllad så hans humor känns mer framtvingad på senare tid... När MetoC7 skrev med sitt "utländska skrivbord" och blev totalt sönderägd i Serie- topicen av Ebeeto MetoC7's quote till Mademan i "Vad betyder runka"- topicen jag är inte liten vill du ha en snuting. Sen finns det fler trådar som jag skrattat ordentligt åt, minns dem inte just nu bara.... *I'll be updating* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Har hänt mycket bra(och mindre bra, och dåliga, och....skit samma) saker...men när man väntade på SA var det riktigt kul att sitta framför GTA-sajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts