Jump to content

Ert bästa minne...

I lol
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

En topic som hette "Vad gör du på fritiden" eller nåt sånt, för 2 år sen, hade så jävla kul inlägg som

Kompisar brukar sova över ibland
och nästa inlägg är quoteat "extra kul är det om den som sover över är av motsatta könet :) " det fanns tonvis med kul i den topicen, absolut mitt bästa minne ^_^

Offtopic: det här är mitt 900 inlägg :lol:

*EDIT* och 2003 såklart, med spam-forum, 50% snällare mods och då man inte ens kunde skapa en poll :huh:

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musikkrig(om det nånsin var det, men skoj var det).

Grymt roligt. När jag tittar på de gamla trådarna som jag skrev i så la man till ett smile på läpparna. =)

Jag minns även en topic där jag blev anklagad för att verkligen försökt starta ett musikkrig på forumet av både Crice och skribb, och även där Crice försökte berätta för dom att jag njuter av att de skriver skit till mig och det går precis enligt mina planer.

Nånstans i huvudet så var det nog faktiskt ett s.k "krig" som jag ville ha på forumet. Kanske inte skulle ha varit så bra om det blivit det. Men om jag hade fått göra om hela min tid på forumet så skulle jag inte ändrat nåt. Men allt blev inte dåligt genom det. Många rockälskare addade mig på msn för att spamma mig, men idag tycker de att jag verkar som en skyst person. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den riktigt gamla tråden om kriminella saker man gjort, skrattade så jag kissa på mig, nästan :huh:

Ett par av Crice's träffsäkra kommentarer, nu är han dock allt för hyllad så hans humor känns mer framtvingad på senare tid... :lol:

När MetoC7 skrev med sitt "utländska skrivbord" och blev totalt sönderägd i Serie- topicen av Ebeeto

MetoC7's quote till Mademan i "Vad betyder runka"- topicen

jag är inte liten vill du ha en snuting.
:P

Sen finns det fler trådar som jag skrattat ordentligt åt, minns dem inte just nu bara.... *I'll be updating*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor