Cyper Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ladda ner filmen på länken nedan. Kvaliten är faktist bra! För er som inte sett detta spel har ni nu en chans. :''> Varning för kännsliga tittare. http://rapidshare.de/files/5210441/Postal_...e_Pain.WMV.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Går inte Postal 2 ut på att man egentligen ska gå och köpa mjölk eller hur det nu är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Går inte Postal 2 ut på att man egentligen ska gå och köpa mjölk eller hur det nu är? Jopp. Det är första uppdraget. Antingen köper man eller snor mjölken. Snor man den resluterar det kanske att han som jobbar dig drar upp en M16. Man gör uppdragen åt sin tjej, och I sista introt blir han less på allt detta och skjuter henne. Vad tycks om filmen? Det är itne så jätte blodigt om man jämför med Postal aw. Men det duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Bra film Men det var väldigt mycket " skjuta av huvet med shotgun" scener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Men måste du spara så jävla mycket på storleken att man knappt ser vad som händer? Det är bara jobbigt. Redigerad 17 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Men måste du spara så jävla mycket på storleken att man knappt ser vad som händer? Det är bara jobbigt. Sårry. Även om jag ser bra. Redigerad 17 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 När jag ser filmen får jag en sån här äcklig känlsa av att spela spelet och bara springa omkring och massakera allt man ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag är lite kass på att ladda ner. vet inte hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Jag är lite kass på att ladda ner. vet inte hur? Tryck på Free brevid PREMIUM och så får du vänta i 16 sekunder BTW: Det är bara demot du har väl? Redigerad 19 september, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Öh... You got issues, man! Find a psychatrist IMMEDIATELLY! Jag menar ALLVAR!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Rätt usel kvalite tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Bra kvalite??? in my ass! sämsta ja ha sett tro ja... men spelet verkar grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Gällande kvalitén... Hur spelade du in det? Ser ut och låter som om du ställt en kamera o låtit den filma då du spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Hallå, när jag lirar Postal 2 och polisen säger att dom ska skjuta mig så tar dom fram en spade ibland .. varför detta ? Dom har ju redan batong i handen.. bugg eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 BTW, e det bara jag som inte kan pissa på AW ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Gällande kvalitén... Hur spelade du in det? Ser ut och låter som om du ställt en kamera o låtit den filma då du spelar! Han har antagligen användt Fraps sedan gjort lite i Windows Movie Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts