Tangelito Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vet nån vad den här låten heter? Här Den är från en remix utav "lets get ready to rumble, men jag vill bara veta vem som sjöng i den biten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Längst upp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Men varför skapar du en egen jävla tråd när du skrivit i "Officiella "jag-söker-låt/namn/etc."-tråden"?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Men varför skapar du en egen jävla tråd när du skrivit i "Officiella "jag-söker-låt/namn/etc."-tråden"?! Ingen hjälper mig?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ingen hjälper mig?! Igen som vet?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Igen som vet?! Nej, ingen hälper mig. Vet du va låten heter, kan du bara säga det, sen låsa tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Nej, ingen hälper mig. Vet du va låten heter, kan du bara säga det, sen låsa tråden Jag vet la fan inte vad den heter. Då hade jag svarat i "Officiella "jag-söker-låt/namn/etc."-tråden" Såg din fråga där, och om ingen svarar beror det troligtvis på att dom inte vet. Och inte att dom inte vill hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag vet la fan inte vad den heter. Då hade jag svarat i "Officiella "jag-söker-låt/namn/etc."-tråden" Såg din fråga där, och om ingen svarar beror det troligtvis på att dom inte vet. Och inte att dom inte vill hjälpa dig. OKej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts