Dyers_Eve Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ja har spelat utan patcher...men om ja laddar hem en patch o läger in den, funkar då min förra sparade fil me den nya patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Game saves fukar med den nya patchen. men om du har typ carspwner eller nåt sånt så kommer spelet att hänga sig. jag hade patchen och när jag startart spele med en car spwner så hänger det sig när jag går ut ur huset. eller när jag fösöker spela in så hänger det sig. men den gamla spar filen funkar ändå. Tips: intallera inte den nya patchen för att det är mest till för att stänga av en mod som heter "Hot Coffe" som nu är olaglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Den uppdaterar CJs skugga också, så man har en realistiskt skugga, sitälelt för en ful rund skugga, som det var innan. Det ser mycket bättre ut när man åker motorcykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Game saves fukar med den nya patchen. men om du har typ carspwner eller nåt sånt så kommer spelet att hänga sig. jag hade patchen och när jag startart spele med en car spwner så hänger det sig när jag går ut ur huset. eller när jag fösöker spela in så hänger det sig. men den gamla spar filen funkar ändå. Tips: intallera inte den nya patchen för att det är mest till för att stänga av en mod som heter "Hot Coffe" som nu är olaglig. E den OLAGLIG!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Nej, den är inte "olaglig" direkt, men den är inte direkt godkänd av R* om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 När vi ändå pratar om hot coffe Hur lägger man in den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 När vi ändå pratar om hot coffe Hur lägger man in den? Läs readme.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts