roten Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Hej! Jag sitter här och är allmänt störd på att jag inte hittar Wheel Arch Angels... Kan någon hjälpa mig hitta det? Det hade varit jätte snällt... Jag älskar nämligen "tunade" bilar =P Tack på förhand //roten Redigerad 17 september, 2005 av roten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Har du klarat så att du kan använda Wheel Arch Angels då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
roten Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ja det har jag väl, jag har klarat 86 % av spelet så... =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 På bilden så är det den vänstra mod garaget Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
roten Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 TACK!!!!!! =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts