Maccer Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Det sägs att det finns ett vrak på botten av havet som man kan tjäna pengar på. Är detta sant och var finns det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag tvivlar I allfall på att det är sant. Eftersom faktan kommer från fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 I så fall borde detta skepp som pengasumman ska finnas i finnas i gta3.img filen. Visa mig .txd filen på det, eller ett screenshot när nån kollar på skeppet och asset syns så tror jag på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Varför göra en ny tråd när jag gjorde en igår Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag tvivlar I allfall på att det är sant. Eftersom faktan kommer från fuska.se Plus att den som har skrivit det på fuska.se är elva år och tror på att Leatherface finns med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Fuska.se suger röv! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Fuska.se suger röv! Jag har svårt att se hur en hemsida kan suga röv... Jag menar, det är ju bara text...i en speciell ordning som bildar en kodning som resulterar i det man ser på fuska.se... Hur kan det suga röv liksom? Och hur suger man röv? Finns ju inte så mycket att suga på... Kanske om man har en megastor mun, men vem har det liksom? Och vem suger röv då liksom...Finns ju inget att suga på den sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Lite onödigt ordval där men, som sagt det finns redan en tråd om detta skriv där istället. Och till nästa gång: SÖK Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag har svårt att se hur en hemsida kan suga röv... Jag menar, det är ju bara text...i en speciell ordning som bildar en kodning som resulterar i det man ser på fuska.se... Hur kan det suga röv liksom? Och hur suger man röv? Finns ju inte så mycket att suga på... Kanske om man har en megastor mun, men vem har det liksom? Och vem suger röv då liksom...Finns ju inget att suga på den sidan. "Suga röv" är ett utryck man använder för saker som är dåligt... .. tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag tror han vet det. Han ville bara visa hur illa det låter tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hur kan det suga röv liksom? Och hur suger man röv? Finns ju inte så mycket att suga på... Kanske om man har en megastor mun, men vem har det liksom? Och vem suger röv då liksom...Finns ju inget att suga på den sidan. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! FAN VA JAG SKRATTADE!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts