Cyper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 For och åt för att kunna ragga på polis tjejen, så min fetma ökar. Efter det gick jag ner till ett ställe nära havet gick in I cowboygubben (serier mördaren som folk säger ochså) sen slog han till mig. Sprang därifrån. Skulle sedan ragga på polistjejen och där stog tHa blackcowboy och snackade med henne. Sedan for jag och åt med henne. Innan jag lämnade av henne fick hon en kyss sedan fick hon en lila dildo I present. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 På Ps2 verisionen så kör jag runt med min rosa limousine med tre stjärnor. Jag fösöker hitta alla snaphoto (stavning?) Det går inte så bra för jag hittar inte den sista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag fösöker hitta alla snaphoto (stavning?) Det går inte så bra för jag hittar inte den sista Använd kartor då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Gör uppdrag för ryder. big smoke och sweet ' Började spela SA igår :"> [ Visst är det väl under bart första gången. När introt uppenbarade sej för mig så fellde jag faktiskt en liten glädje tår. :"> Sen dog jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag 100 % för en vecka sen, nu dejtar jag flickvänner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag 100 % för en vecka sen, nu dejtar jag flickvänner... Ja har också klarat 100% för en vecka sen.Yey. Nu siktar ja på att få King of San Andreas i stats. Är Soldier nu har 25670 . Vet nån hur mycket man ska ha för att få King of SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Jag söker efter läskiga saker. Det är väldigt underhållande, fast lite ång tråkigt. Körpå mitt gammla silver PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 (redigerad) Jag har precis börjat på ännu en 100%-sparning, så nu sprayar jag tags och uppgraderar cykelkunskaperna. Kör på PS2, såklart! Redigerad 16 november, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Jag har precis börjat på ännu en 100%-sparning, så nu sprayar jag tags och uppgraderar cykelkunskaperna. Kör på PS2, såklart! PS2 SILVER IS DA SHIT!!!! Kör du på liten platt silver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 PS2 SILVER IS DA SHIT!!!! Kör du på liten platt silver? Hur i helsike fick du det där till en vettig fråga? Ursäkta min bryskhet, jag bara måste kommentera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Det fick jag inte, jag bara fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 PS2 SILVER IS DA SHIT!!!! Kör du på liten platt silver? Nej, fy fan vad fult med silver PS2 BLACK IS DA SHIT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Okay. Stor eller lten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Liten, men jag gillar den stora bättre. Hade en stor som lasern tyvärr gick sönder på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Okay! Har en liten svart hos min pappa. Gillar silvern mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Omikron Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Har nyss börjat på en ny fil, jag tänker spela igenom detta roliga spel ytterligare en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Spelar mer GTA IV än San Andreas nu faktiskt... men då jag spelar San Andreas så krigar jag i dagsläget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jompa99 Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Gör lite uppdrag, men hur smyger man? och kryper? på PC. tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Gör lite uppdrag, men hur smyger man? och kryper? på PC. tacksam för svar 'C' så hukar du dig och smyger. Men om det är det du söker efter vet jag int. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtasas Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) Just nu håller jag och mina amigos på med en SA-MP Horror movie. Så jag är väldigt inne i den. Hur många uppdrag måste man klara för att komma till andra ön??? Och vilken är den andra ön? Redigerad 19 december, 2008 av gtasas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts