Cyper Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jo, det gorde jag också innan har funderat på att skaffa det på dator nu, får se hur det blir Skulle vilja ha det till dator. Problemet är datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Skulle vilja ha det till dator. Problemet är datorn. Samma här. Men det är väl främst mods och sådana saker jag är ute efter från pc-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Samma här. Men det är väl främst mods och sådana saker jag är ute efter från pc-versionen. Sluta sno ord från mig. Samma här, mods ahh. Sen tänker jag på den fina uppritnings distansen, och den förbättrade grafiken. Dock behöver man en duglig dator ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Sen tänker jag på den fina uppritnings distansen, och den förbättrade grafiken. Hur är det på Xbox-versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Hur är det på Xbox-versionen? Har inte spelat det så jätte mycket där. Men det är I allafall en ganska stor. bla. på vägarna och bilarna, sen lite annat småt och gott. Redigerad 24 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA//Nörden Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag spelar inte just nu men om jag ska göra det så ska jag klara uppdraget när man ska skydda en helikopter mot andra helikoptrar. Jag kommer inte ihåg vad uppdragsgivaren heter men han heter typ "Torreno". Har försökt klara det typ 4 gånger men misslyckats varje gång, men nu ska jag ta mig fan klara det ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Utrotar alla gäng... GS ftw! Btw, kan man få dual MP5? Har sett nån bild där CJ hade det. Edit: Ska man ha frame limiter on för bättre grafik? Redigerad 25 oktober, 2005 av Reefer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ska nog köpa San Andreas till PC. Eller är spelet bättre till PC än på Ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Eller är spelet bättre till PC än på Ps2? Hade det inte varit för möjligheten till mods så Nej. (Om du frågar mig) PS-versionen for life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hade det inte varit för möjligheten till mods så Nej. (Om du frågar mig) PS-versionen for life! W0rd!, lättare att sikta och så vidare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hade det inte varit för möjligheten till mods så Nej. (Om du frågar mig) PS-versionen for life! Älskar PS2 versionen mer, därför jag köppte den.. Men grafiken e skarpare på PC men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ska nog köpa San Andreas till PC. Eller är spelet bättre till PC än på Ps2? PC versionen äger PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Just nu är jag inne på att klara ut det för tredje gången. Fast jag kör med fusk nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Knullar ni ofta horor I SanAn? Brukar fara till Hanky Panky point med en hora och knulla hon. Något speciellt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Slår nya highscore i Race Tournaments. Cyprez: Mmm faktiskt, men inte ofta. Redigerad 28 oktober, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Knullar ni ofta horor I SanAn? Brukar fara till Hanky Panky point med en hora och knulla hon. Något speciellt där. Vad händer där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Vad händer där? Inget vad jag vet. Men det är speciellt där. Villka ska besöka sågvärket då det är Hween? Sak fara till sågvärket & Kyrkogården I Palomino Creek. Jag tror inte precis på sakerna som ska hända där, ska endå fara ditt- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Anlitar några gängmedlemmar, flyger iväg i en Maverick till högsta byggnaden i Los Santos. Går ur och hoppar ner (med fallskärm då förstås) och mina homies följer efter, fast utan fallskärmar. De flyger om mig efter typ halva sträckan och landar inte alltför mjukt på gatan nedanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Håller på att ta över territories och Export list 2 just nu. Jag ska klara spelet 100%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 (redigerad) Har hållit på som fan o ta över områden i Los Santos idag, tar tid Sen blir de väl att man fortsätter med storyn, har nyss kommit till Los Santos igen efter Las Venturas. Inte så länge sen man började köra SA pga sketen dator. Redigerad 29 oktober, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts