Azore Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 ...Att det finns en tunnel? I dom där kloakerna eller vafan det är.. Jag ville bara klargöra att jag förstod att vissa antagligen inte skulle tro på det, om man säger något som är det minsta tvivelaktigt så kan man ju få en massa skit om att man ljuger och ska dra härifrån med mera. Edit: Jag åkte inte i en tunnel, när dom tog slut så var det ett litet hål till vänster om väggen som spärrade av dom så åkte jag in i det och kom ut på en annan väg, fattar du? Jag gissar på att det är denna du hittat: http://hacked.free-bsd.org/upload/bilder/San_Andreas_007.jpg http://hacked.free-bsd.org/upload/bilder/San_Andreas_008.jpg I sådana fall är det ju tunneln man åker igenom i uppdraget Just Business. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jaså det gör man :"> Då hade jag ju rätt i mina första post, det hade hittats för skitlänge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 ...Att det finns en tunnel? I dom där kloakerna eller vafan det är.. Jag ville bara klargöra att jag förstod att vissa antagligen inte skulle tro på det, om man säger något som är det minsta tvivelaktigt så kan man ju få en massa skit om att man ljuger och ska dra härifrån med mera. Edit: Jag åkte inte i en tunnel, när dom tog slut så var det ett litet hål till vänster om väggen som spärrade av dom så åkte jag in i det och kom ut på en annan väg, fattar du? Om gör uppdragen vet man att det finns en tunnel där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Om gör uppdragen vet man att det finns en tunnel där. Bläää, jag har klarat spelet hos en kompis. Man kan glömma,klarade det fan i julas, har inte spelat sen dess förrän i helgen nu. Så tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag kom på en sak jag måste göra. Ska plocka upp en hora och sedan fara till Hanky Panky Point och knulla hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag kom på en sak jag måste göra. Ska plocka upp en hora och sedan fara till Hanky Panky Point och knulla hon. Varför? Händer det nåt särskilt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Varför? Händer det nåt särskilt då? Njae, vet inte. Det är det jag ska kolla. Har hört något sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Njae, vet inte. Det är det jag ska kolla. Har hört något sånt skit. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Har just tagit några av mina gängmedlemar runt om Unity Station I L.S Det blev en masak. När jag var klar hade jag själv dödat 20-30 st, och 3 av mina gängmedlemar överlevde. Redigerad 19 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Startade om i förigår kom till Countryside igår kväll så jag lever... // Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) Tar över gängställen för å kunna fortsätta med Sweets uppdrag ( har kommit tillbaka till los santos) Måste man ta över allt? E på samma som du Redigerad 21 oktober, 2005 av iwe12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Det ända jag gör nu är Stunta, det e det roligaste med spelet (stunta och göra filmer ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Det ända jag gör nu är Stunta, det e det roligaste med spelet (stunta och göra filmer ) Jag stuntar oxå ganska mycke nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Stylar bilar och dödar folk med sprängladdningar som alla andra skulle jag tro Edit; och stuntar ja Redigerad 23 oktober, 2005 av dennis_b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Jag stuntar oxå ganska mycke nu för tiden Du har inga filmer att visa? själv är jag på full gång med en crew film Redigerad 23 oktober, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Du har inga filmer att visa? själv är jag på full gång med en crew film Haha, nee ja e inte så skillad på att gära filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
putte_tutte Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ja har det bah på ps2 (för dålig dator) Just nu glider jag runt i en av mina low riders i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Har det på PS2, har iofs tröttnat nu, men innan brukade jag åka runt i fina bilar och göra drive-bye's med mitt gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Har det på PS2, har iofs tröttnat nu, men innan brukade jag åka runt i fina bilar och göra drive-bye's med mitt gäng. Jag har ochså tröttnat. Brukar bara vänta någon månad så blir jag som tillbaka sugen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag har ochså tröttnat. Brukar bara vänta någon månad så blir jag som tillbaka sugen. Jo, det gorde jag också innan har funderat på att skaffa det på dator nu, får se hur det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts