Reefer Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tar över gängställen för å kunna fortsätta med Sweets uppdrag ( har kommit tillbaka till los santos) Måste man ta över allt? Bara (bara och bara ) 35% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tar över gängställen för å kunna fortsätta med Sweets uppdrag ( har kommit tillbaka till los santos) Måste man ta över allt? Nej då, inte alla. Ungefär 35% av hoodsen måste du ta över innan du kan fortsätta med uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Bara (bara och bara ) 35% OKej då är jag nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Slår sönder några bilar vid en bilutställning. Edit: Särskrivning. Redigerad 15 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Slår sönder några bilar vid en bil utställning. Bilutställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Bilutställning? Ja, en bilutställning I L.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Ja, en bilutställning I L.S. Den kan jag ha missat, var i Los Santos? Ontopic: Håller just nu på med Paramedic Mission - Lvl 11 Redigerad 15 oktober, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Den kan jag ha missat, var i Los Santos? Ontopic: Håller just nu på med Paramedic Mission - Lvl 11 Det är nära hotelet. dah,bah, där man gör ett uppdrag. Du vet nog vart jag menar. Det är till vänster om hotelet. Det står 2-3 bilar där, varierar villka modeler. Vad får man när man gjort Paramedic uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Det är nära hotelet. dah,bah, där man gör ett uppdrag. Du vet nog vart jag menar. Det är till vänster om hotelet. Det står 2-3 bilar där, varierar villka modeler. Vad får man när man gjort Paramedic uppdragen? Aha, då var det stället jag anade. Vet precis vilket du menar. Man får mer hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Aha, då var det stället jag anade. Vet precis vilket du menar. Man får mer hälsa. Okej, tråkigt. Man måste inte göra paramedic för 100%? Vill helst ha så lite hälsa som möjligt. Lika lite som I början av spelet, störande att man inte kan få mindre igen. Ochså störande att om man får 2 st pistoler måste man andvända båda. Och som sagt var, störande att ha det på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Man måste inte göra paramedic för 100%? Vill helst ha så lite hälsa som möjligt. Och som sagt var, störande att ha det på ps2. Jo, du måste göra paramedic mission för att kunna uppnå 100%. Varför vill du ha lite hälsa? Köp det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Jo, du måste göra paramedic mission för att kunna uppnå 100%. Varför vill du ha lite hälsa? Köp det till PC? Okej, då är det bara att börja då. Har 86% procent nu. Vill ha lite hälsa för att det är lättare att jag dör, alltså svårare. Köper jag det till PC blir det nytt kräm kort. Redigerad 15 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Okej, då är det bara att börja då. Har 86% procent nu. Vill ha lite hälsa för att det är lättare att jag dör, alltså svårare. Köper jag det till PC blir det nytt kräm kort. Okej, själv klarade jag det nyss och har för tillfället 90,91%. Har följande kvar till 100%: Firefighter Pimping Mission Vigilante Mission Freeway-race Boat School Shooting Range BMX Challenge Chilliad Challenge Nu får du Cyprez avgöra vilket av de jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Okej, själv klarade jag det nyss och har för tillfället 90,91%. Har följande kvar till 100%: Firefighter Pimping Mission Vigilante Mission Freeway-race Boat School Shooting Range BMX Challenge Chilliad Challenge Nu får du Cyprez avgöra vilket av de jag ska göra. Shooting Range. Mycket kul. Vart tusan finns pimpbilen? Edit: Gör Vigilante Mission med strids helikoptern (om du har den) eller andvänder du pansarvagnen. Redigerad 15 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Shooting Range. Mycket kul. Vart tusan finns pimpbilen? Edit: Gör Vigilante Mission med strids helikoptern (om du har den) eller andvänder du pansarvagnen. Jo det är kuligt, men just nu klarar jag inte det sista Sist jag såg den fanns den under bron i San Fierro. Jo, jag brukar använda pansarvagnen till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag brukar använda pansarvagnen. Fick 360 kills och sedan tröttnade jag. Men det känns så jävla fuskigt med pansarvagnen! Den kan ju typ inte sprängas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag brukar använda pansarvagnen. Fick 360 kills och sedan tröttnade jag. Men det känns så jävla fuskigt med pansarvagnen! Den kan ju typ inte sprängas! Jajemen! Min kompis tog över gäng områden med pansarvagnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jajemen! Min kompis tog över gäng områden med pansarvagnen. Hehe, väldigt praktiskt! Finns det något tips på Shooting Range? Helt plötsligt klarar jag bara inte den sista övningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jajemen! Min kompis tog över gäng områden med pansarvagnen. Jag med. Var bara att springa ut, döda några gängmedlemmar och sen fort in i pansarvagnen och skjuta ner/köra över alla som vågade komma nära, rätt så praktiskt. Just nu cruisar jag bara runt och leker, det senaste seriösa jag gjorde var Paramedic-mission. Det var drygt som fan, tog så lång tid. Dessutom blev jag hungrig på level 11 så jag hade nästan inga muskler kvar ses. Det passade dock bra, för då kunde jag cykla omkring i Los Santos fort som fan och spraya alla tags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hehe, väldigt praktiskt! Finns det något tips på Shooting Range? Helt plötsligt klarar jag bara inte den sista övningen Hmm vet faktist inte. Kom och tänka på en sak, det finns flera shooting Ranges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts