Alpha Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Va. fett najs, vart är den målningen Kyrkogården i Los Santos, där Cj´s mamma ligger begraven. Bakom någon liten stuga. Ska sätta på San Andreas snart. Spelet är jättekul när det finns uppdrag att göra, minispel mm. rätt så tråkigt när man har klarat allt. Redigerad 30 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag brukar göra en egen liten story när jag spelar. Som att man är nån förrymd fånge som börjar i polisstationen (Los Santos) med en stjärna och ska ta sig till typ gamla flygplatsen och där ta ett flygplan och fly. Eller ha 6 stjärnor och åka i en bil å se hur länge man klarar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag brukar göra en egen liten story när jag spelar. Som att man är nån förrymd fånge som börjar i polisstationen (Los Santos) med en stjärna och ska ta sig till typ gamla flygplatsen och där ta ett flygplan och fly. Eller ha 6 stjärnor och åka i en bil å se hur länge man klarar sig. Brukar jag också göra efter jag har klarat storyn. Saken är bara att det blir sedan rätt tråkigt om man inte har någon att spela multiplayer med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag ska fixa kameran igen nu så att jag kan åka runt till roliga platser här och där och fixa snygga bilder. Ska först modda en bil som jag kan köra runt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Cyklar upp för Mount Chiliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Muckar gräl med flygvapnet... snor en Hydra, sen flyger jag omkring och skjuter ner polishelikoptrar och andra flygfordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Jag drogar sönder min CJ och han är så fett och jag görs som han röker och dricker öl det är en mod som jag har hittat så här ser moden ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Försöker fixa mitt gta det hittar inte gta.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag drogar sönder min CJ och han är så fett och jag görs som han röker och dricker öl det är en mod som jag har hittat så här ser moden ut Var finns rök och drick-modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Var finns rök och drick-modden? Man kan väl dricka i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Dricka Dricka ja, men man kan väl inte dricka sprit? Redigerad 3 oktober, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Dricka Dricka ja, men man kan väl inte dricka sprit? Den modden suger. Jag hade den innan men man måste börja om på ny save fil. Jag tror att jag hittade den på GTAgarage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jo men när man laddar hem filen när man kör om på nytt så om man savear så kan man bara köra på den save filen men om jag mins rätt så står det om hur man slipper att köra på den save filen som man har savat på det är lite buggar i spelet.kem ej ihåg hittade en tråd här nån stans.ska försöka komma ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Har bara ps2-versionen och den är jag trött på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Har bara ps2-versionen och den är jag trött på. Efter att man inte spelar spelet på ett halvår så kommer man att älska det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ja kör runt i alla städer och försöker få 100% har 75.94 eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Just nu håller jag på med Trucking Missions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Just nu håller jag på med Trucking Missions. Kul Ja med är på 5:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tar över gängställen för å kunna fortsätta med Sweets uppdrag ( har kommit tillbaka till los santos) Måste man ta över allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Kul Ja med är på 5:e. Klarade precis samtliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts