Xemtoth Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Cruisar runt i Las Venturas.. har just kommit dit! Shit, hatar Las Venturas mest av alla städer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Just nu så håller jag bara på med mina bilar, en speciell bil i ett speciellt garage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Nu..Hmm ska kolla, Ja jag är inne i Pleasure Dome och tittar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Kör om spelet. Har kommitb till Woozies första uppdrag! Jag märkte en sak på Sweets bil(som står utanför hans hus, en Greenwood om jag inte har fel), att på registreringsskylten så står det "GROVE 4L" och ovanför "Los Santos" eftersom bilen kommer ifrån los santos. Och om Ballas följer efter din bil, så kan dom "knuffa till" bilen! Det finns en graffitimålning som brukar försvinna på dagen och komma fram på natten! Och en affär som heter Gustav´s i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag simmar om kring i bukterna och letar efter "spökvraket" som har kommit fram i en annan tråd..CJ börjar bli trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Spelar inte längre :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Blandar juice med en hora på Hanky Panky Point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Flyger runt med min hydra, gör "tricks" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Ingenting, PS2:and och alla spel (SA inkluderat) är på hyllan och samlar damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Leker runt. ska köra klart dom 14 uppdragen så ja kommer till lv snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Har precis klarat av alla uppdragen förutom Z-uppdragen. Har typ 71% klart. Ska fixa 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 eftersom att jag har fruktansvärt ont om pengar så har jag inget memorycard till ps2:an så jag sitter kvar på ö #1... Men det är ju stort så va f*n.. Bara cruisa runt lite o låta brorsan på 7 sitta o lira istället:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Själv så glider jag omkring runt Grove street i en stylad Regminton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_player Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Jag letar just nu upp alla myter o sånt o ja har kommit till självmods hopparna.. ja har fotat : liksäckar i öknen,spök bilen,spök vortexen, o zombi byggnaden fast de e ingen myt men de e kul att fota saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kom till LV nyss :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_player Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 HEHE va kul nu e ja i........ ja vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Glider runt i LV med 100% , eller så datar jag Denise (och jag hatar hon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Blastar runt på motorcyklar i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Glider runt i LV med 100% , eller så datar jag Denise (och jag hatar hon) Henne... När jag hade SA så gled jag mest runt och sköt lite människor typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Kör om spelet. Har kommitb till Woozies första uppdrag! Jag märkte en sak på Sweets bil(som står utanför hans hus, en Greenwood om jag inte har fel), att på registreringsskylten så står det "GROVE 4L" och ovanför "Los Santos" eftersom bilen kommer ifrån los santos. Och om Ballas följer efter din bil, så kan dom "knuffa till" bilen! Det finns en graffitimålning som brukar försvinna på dagen och komma fram på natten! Och en affär som heter Gustav´s i San Fierro. Va. fett najs, vart är den målningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts