GeneraaL Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Började på en ny save idag. snart i andra staden Får la se kanske man imorgon försöker fixa så man kan lira online istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Hade fyra stjärnor, bestämde mig för att göra dom till fem, så hoppade över stängslet in till Area 69 och snodde en Hydra, sköt ner några helikoptrar innan min sprängdes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Jag har fastnat på uppdraget "Life's A Beach", är det någon som har ett tips på hur man ska få 4000 poäng på det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Jag har fastnat på uppdraget "Life's A Beach", är det någon som har ett tips på hur man ska få 4000 poäng på det uppdraget? Tryck på rätt knappar vid rätt tillfällen? Det är ju ett lätt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Tryck på rätt knappar vid rätt tillfällen? Det är ju ett lätt uppdrag. Hehe, nej, jag tycker att det är skitsvårt när det kommer så mycket på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Gjorde format c på min dator och nu minns jag inte vem som lånat min skiva så jag gör tyvärr inget alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Åhh ska installera San andreas nu, det var alldeles för länge sedan jag lirade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZlAy3R^ Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Sitter inne i ett hörn på en polis station och har typ dödat 2000000000000st ska nog gå ut därifrån snart ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZlAy3R^ Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Oj jävlar där kom det NÅGRA pansarvagnar ligger som en korv på katan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Sitter uppe på ett tak och ser en packer nedanför. Fett n1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Sitter uppe på ett tak och ser en packer nedanför. Fett n1 Awesome, visa mig på msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Hehu, sågade ihjäl ungefär 30 pedestrians och poliser med motorsåg utanför klubben med tennisbanor i södra San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts