Jump to content

Otroligt stora djur

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha okka Goes Ägd :wub:.

Once in a lifetime, så ta vara på situationen...

...frågan är bara om mitt accepterande av allt detta gör att det blir en anti-ägdning, och det i själva verket blir ni - som girigt och suget vill sätta dit mig - blir ägda av moi?!

Heja antiägdning.

...fast nu när jag har gjort denna antiägdning till ett erkännande, konstaterande, så kanske det - ännu en gång - reagerar till sin motsats...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå inte är spindlar, vad är det då harar eller ?

Nej! Det är utomjordingar från planeten Mars. Dom har kommit hit för att ta över jorden för att deras egen planet har brist på syre och vatten...

OnTopic: Det är någon sorts krabba antagligen... chiligr är expert inom detta området, jag ska inte yttra mig mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå inte är spindlar, vad är det då harar eller ?

En solifugid är vad det är! även kallad "camel spider"...men solifugidae är dess underfamilj. och bilden är som jag sagt tidigare manipulerad...de höll solifugiderna nära kameran för att de skulle se maffigare ut! *tragiskt, säger jag*! :mellow:

xstreem: nä, ingen krabba... :ph34r:

Redigerad av chiligr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En solifugid är vad det är! även kallad "camel spider"...men solifugidae är dess underfamilj. och bilden är som jag sagt tidigare manipulerad...de höll solifugiderna nära kameran för att de skulle se maffigare ut! *tragiskt, säger jag*! ^_^

xstreem: nä, ingen krabba... :(

Wtf är en solifugid för något då ? (w00t).

Om den kallas "camel spider" borde det inte vara någon slags spindel då eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor