eXotic Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Haha okka Goes Ägd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Haha okka Goes Ägd . Once in a lifetime, så ta vara på situationen... ...frågan är bara om mitt accepterande av allt detta gör att det blir en anti-ägdning, och det i själva verket blir ni - som girigt och suget vill sätta dit mig - blir ägda av moi?! Heja antiägdning. ...fast nu när jag har gjort denna antiägdning till ett erkännande, konstaterande, så kanske det - ännu en gång - reagerar till sin motsats...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Äsch, orka bry sig om ifall man äger någon eller inte, bara kul att man bidrog till nått i detta forum . Edit : MEN, , nu när jag tänkte efter på vad du hade sagt, så blir det ju att vad jag än säger så har du ju rätt, Haha . Redigerad 18 september, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Äsch, orka bry sig om ifall man äger någon eller inte, bara kul att man bidrog till nått i detta forum . Var inte blyg nu lilla vän, ta för dig av kakan. Ät. Ät. Ät! Ät!! ÄT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag äter jag äter :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 http://www.dusky.sk/pics/2005-05/988_img20040717170357.jpg Vem är fulast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 http://www.dusky.sk/pics/2005-05/988_img20040717170357.jpg Vem är fulast? Ungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) http://www.dusky.sk/pics/2005-05/988_img20040717170357.jpg Vem är fulast? HAAHAHAHAHHAHA , jag tänkte det samma.... Det som är ännu roligare är att alla Quotar bilden... HAHAHA Redigerad 18 september, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Haha okka Goes Ägd . Alla goes ägda när felix säger att det inte är spindlar på bilden! http://www.menphis75.com/images/foto_criptozoologia/tarantola039.jpg hmmm...undrar varför denna Acantoscurria geniculata var med bland de skumma/oförklarliga djuren? Redigerad 18 september, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Alla goes ägda när felix säger att det inte är spindlar på bilden! *FET BILD* hmmm...undrar varför denna Acantoscurria geniculata var med bland de skumma/oförklarliga djuren? Vadå inte är spindlar, vad är det då harar eller ? Redigerad 18 september, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Vadå inte är spindlar, vad är det då harar eller ? Nej! Det är utomjordingar från planeten Mars. Dom har kommit hit för att ta över jorden för att deras egen planet har brist på syre och vatten... OnTopic: Det är någon sorts krabba antagligen... chiligr är expert inom detta området, jag ska inte yttra mig mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Det är en "Camel spider". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) http://www.menphis75.com/images/foto_criptozoologia/cripto08.jpg Åhh vilken blick! fan va ja blev rädd... Gris-Björn-Älg! Redigerad 19 september, 2005 av Pimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Vadå inte är spindlar, vad är det då harar eller ? En solifugid är vad det är! även kallad "camel spider"...men solifugidae är dess underfamilj. och bilden är som jag sagt tidigare manipulerad...de höll solifugiderna nära kameran för att de skulle se maffigare ut! *tragiskt, säger jag*! xstreem: nä, ingen krabba... Redigerad 19 september, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 En solifugid är vad det är! även kallad "camel spider"...men solifugidae är dess underfamilj. och bilden är som jag sagt tidigare manipulerad...de höll solifugiderna nära kameran för att de skulle se maffigare ut! *tragiskt, säger jag*! xstreem: nä, ingen krabba... Wiie du stavade mitt namn rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 En solifugid är vad det är! även kallad "camel spider"...men solifugidae är dess underfamilj. och bilden är som jag sagt tidigare manipulerad...de höll solifugiderna nära kameran för att de skulle se maffigare ut! *tragiskt, säger jag*! xstreem: nä, ingen krabba... Wtf är en solifugid för något då ? . Om den kallas "camel spider" borde det inte vara någon slags spindel då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Bara jag som tycker det vore najs med ett sånt här stort saladshuvud? http://www.dusky.sk/pics/2005-05/988_20040914_gstar856_110603.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Wiie du stavade mitt namn rätt! Jupp, självklart! simpan: De kallas så...liksom et "populärnamn" för artfamiljen... En solifugid är en nära släkting till spindlarna...en arachnid, men det är fortfarande inte en spindel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Den där jättefirren i lyftkran som Wu Zi Mu snackade om är väl en enorm späckhuggare? Ser ut så med den vita fläcken där. Haha, eller inte nu när jag tänker efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 http://www.dusky.sk/pics/2005-05/988_img20040717170357.jpg Vem är fulast? HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts