Cortez Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) 4 valet :'( Våldtäcktsman? Börjar ni räkna vid Slaktare, eller efter mellanslaget? Även om det är det så vad är problemet... Löjligt att inte våga skriva att man var våldtäcktsman i så fall i förra livet. Eller nekrofil. Inget man själv vill vara, men om man inte är det i det här livet(som räknas), så vem bryr sig... Synder ska dö med kroppen. Inte följa en in i nästa. Redigerad 22 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Våldtäcktsman? Börjar ni räkna vid Slaktare, eller efter mellanslaget? Även om det är det så vad är problemet... Löjligt att inte våga skriva att man var våldtäcktsman i så fall i förra livet. Eller nekrofil. Inget man själv vill vara, men om man inte är det i det här livet(som räknas), så vem bryr sig... Synder ska dö med kroppen. Inte följa en in i nästa. Vad är en nekrofil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Glömde qouta med skitsamma.. Nekrofiler är såna som gillar att knulla döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) började en annan övning där, där man ska koncentrera sig på en tidsålder man är fascinerad av och bara skriva på. men där slutade jag efter några rader, för jag började skämmas över vad jag skrev hoppas att det inte var ett tidigare liv, fy fan. Du vet att du MÅSTE säga vad du skrev nu? Hann bara med lite grann innan jag blev avbruten, men det var scary shit. Vad hann du med då? En nekrofil menade nog mystic... Fin förklaring för det btw tweak... Här går vi rakt på sak Redigerad 22 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Linken är död :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Vad är en nekrofil? En neckrofil är en människa som har sex med avlidna personer(eller)? *edit* whoopsie, såg inte Tweak's post. Redigerad 15 oktober, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 En neckrofil är en människa som har sex med avlidna personer(eller)? Stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Linken är död :'( Vad? Vad menar du? Varför drog du upp tråden för det? Iof blir jag glad att du gjorde det, då jag själv tyckte det var väldigt intressant att göra sånt här.. Som synes var det jag som skrev sista inlägget innan tråden sjönk. Kan inte nån annan testa? Jag vill höra fler historier! Jag blev som sagt en Luffare från Italien 1962 (om jag minns rätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hur ska folk kunna testa om länken är död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Någon som har en fungerande länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Någon som har en fungerande länk? Adda mig på msn kan jag skicka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts