Mahalo Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 OK... jag vill bara påpeka att det räcker med att lyssna på filen längst ner på sidan vid namn "Regression" som bara är på 39 min Förlåt för allt missförstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har lyssnat klart på första delen nu.. helt sjukt.. kommer ihåg precis ALLT från det jag tänkte på.. jävligt ballt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Inte prövat just dom här ljudklippen men exakt samma sak fast andra ljudklipp. Det funkade! Ganska coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 30 minuter... testar senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Håller på att tanka första delen... Verkar ganska intressant... Får tanka de andra om det är något kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Dubbelpost... Jag har precis gjort klart den första, och det var skitcoolt, jag fick fram minnen som jag helt har glömt... Men det hjälpte mig inte med att komma på ett tidigare liv... Får väl ladda ner dom andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Testade, Funkade inte så bra för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Provade nyss, men fan för mig som vart för okoncentrerad ska prova igen imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 En fråga, är det på engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 En fråga, är det på engelska? Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Provade det, hmm, ska det typ vara som man minns skiten eller ska man se? iallafall så tyckte jag att jag minns en gammal stockstuga och människor jag alldrig sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 @guardian: Du kanske såg in i ditt förra liv? Btw, bara jag läst den här tråden lite, så har jag kommit ihåg 3 saker i det här livet som jag glömt bort. T.e.x. ett accountnamn i Steam. Hade glömt bort det i över 1,5 år typ, och igår kväll kom jag på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Ska prova det nu, men först vill jag veta hur det känns? Känns det typ som om man drömmer? eller är det mer verklighet? EDIT: Nice Cortez Redigerad 19 september, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ska prova det nu, men först vill jag veta hur det känns? Känns det typ som om man drömmer? eller är det mer verklighet? EDIT: Nice Cortez Man är helt medveten om vad som händer, det är lite som att dagdrömma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag hade en liten känsla av att jag var bankir i vildavästern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Testade igår kväll. Efter ett tag kände jag knappt av min kropp alls. Verkar som att jag jobbat på en tidning någonstans i typ Kalifornien eller något. Sen kan det ju förstås vara något som fantasin tvingar fram. Fast det var i alla fall ganska skönt att man knappt kände av sin kropp alls efter ett tag. Redigerad 19 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Finns det ingen där någon snackar svenska istället. Jag fattade nästen ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Finns det ingen där någon snackar svenska istället. Jag fattade nästen ingenting. Tycker det var ganska lätt engelska Iallafall så kom jag inte fram till så mycket. Fick fram en kille med rött hår två gånger. Men den ena bilden var när den personen var mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Tycker det var ganska lätt engelska Iallafall så kom jag inte fram till så mycket. Fick fram en kille med rött hår två gånger. Men den ena bilden var när den personen var mindre Du kunde väl inte heller särskilt bra engelska då du var 12 år? Redigerad 19 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Du kunde väl inte heller särskilt bra engelska då du var 12 år? Visste itne att han var tolv såg det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts