HOWHOW Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Ska testa med en gång, en polare har testat den där regression fast jag kommer inte ihåg vad det var. Mahalo har du testat den med? Vad hände då? Redigerad 16 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Men asså, de här e inge farligt eller så? ska kanske testa imorn.. inte laddat ner än.. gör de imorn när ja e pigg Nej det e lugnt, du är fortfarande medveten under förloppet och kan avsluta när du vill ifall du märker att det är inget för dig. HOWHOW: Du kan läsa om min upplevelse i det första inlägget Redigerad 16 september, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nej det e lugnt, du är fortfarande medveten under förloppet och kan avsluta när du vill ifall du märker att det är inget för dig. HOWHOW: Du kan läsa om min upplevelse i det första inlägget Kan du förklara lite snabbt va man gör? håller på o tankar nu.. så slipper ja tanka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska man ladda ner alla 3?. Eller är det 3 olika saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Håller på att tanka, så slipper jag tanka imorgon. I vilken ordning borde man se filmerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nej det e lugnt, du är fortfarande medveten under förloppet och kan avsluta när du vill ifall du märker att det är inget för dig. HOWHOW: Du kan läsa om min upplevelse i det första inlägget Men jag menade inte det med sina/sitt tidigare liv, jag menade det som hette regression. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Klar med första delen nu. Jäklar vad avslappnad man blir. Häftigt när man riktigt lyckas ge sig hän åt minnesbilderna. Resten får jag ta imorgon, methinks. Det här var riktigt tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Men jag menade inte det med sina/sitt tidigare liv, jag menade det som hette regression. Regressionsterapi är hypnos som hjälper dig att utforska ditt tidigare liv Har jag varit otydlig eller? Ska man ladda ner alla 3?. Eller är det 3 olika saker? Nej det spelar ingen roll vilken av inspelningarna du lyssnar på först... de är alla olika inspelningar med ungefär samma innehåll Redigerad 16 september, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska man lyssna på alla fem "delar"? Isåfall, i samma ordningen som de är "uppradade" på sidan? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Nej det spelar ingen roll vilken av inspelningarna du lyssnar på först... de är alla olika inspelningar med ungefär samma innehåll Regressionsterapi är hypnos som hjälper dig att utforska ditt tidigare liv Har jag varit otydlig eller? Okej, jag tänkte mest om det är samma "film" som är uppdelad i 3 olika delar. Men jag ska tanka dom, har 500 kb/s, så jag får se om jag gör det idag eller imorgon. Edit: Och det är väl bara dom här? 1.ExploringYourPastLives.mp3 30-Aug-2005 22:50 39.1M 2.ExploringYourPastLives.mp3 28-Aug-2005 20:54 54.9M 3.ExploringYourPastLives.mp3 28-Aug-2005 20:56 54.9M Redigerad 16 september, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Klar med första delen nu. Jäklar vad avslappnad man blir. Häftigt när man riktigt lyckas ge sig hän åt minnesbilderna. Resten får jag ta imorgon, methinks. Det här var riktigt tufft. Ye Gods... blev det några schysta sevärdheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Asså.. ska man komma ihåg de han säger.. eller ska man göra de medans man lyssnar på de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Asså.. ska man komma ihåg de han säger.. eller ska man göra de medans man lyssnar på de? Gör det medan du lyssnar Okej, jag tänkte mest om det är samma "film" som är uppdelad i 3 olika delar. Nej det är 3 olika mp3 inspelningar Redigerad 16 september, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Gör det medan du lyssnar Ok... jaha.. men hur... hmm.... måste man ligga ner? eftersom ja inte har sängen eller nån soffa vid datan så kan ja inte ligga ner.... jo, golvet, men de e inte särskilt skönt EDIT: filmer?? bara ljud för mig Redigerad 16 september, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ye Gods... blev det några schysta sevärdheter? Nepp, inte alls. Det var ju bara ens egna minnen, och jag har inte superintressanta. Avslappnande var det, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vad är det man ska göra? Lyssna på mp3 och titta på filmer, och sen lägga sig i sängen? Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Vad är det man ska göra? Lyssna på mp3 och titta på filmer, och sen lägga sig i sängen? Wtf? AH! För mycket frågor... ursäkta mig... det är inte filmer, det är MP3 filer som du ska lyssna på, följa instruktioner och bara varva ner. Nepp, inte alls. Det var ju bara ens egna minnen, och jag har inte superintressanta. Avslappnande var det, dock. Ha ho! Det är kanske lite svårt att komma in i stämningen... better luck next time Redigerad 16 september, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Mahalo, du får nog ta å göra en guide från Ladda ner filerna till å ta reda på vad som hänt i sitt tidigare liv. Varenda liten småsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Mahalo, du får nog ta å göra en guide från Ladda ner filerna till å ta reda på vad som hänt i sitt tidigare liv. Varenda liten småsak Det får bli imorgon då, jag pallar inte anstränga mig i det här tillståndet... var jag verkligen så otydlig Creeping Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Klar med första delen nu, jävligt lebbigt var det.. Det kändes exakt som när man var där, jag kom ihåg massa saker som jag glömt bort nu. Och när man skulle gå in i sin egen lägenhet och gå in i sovrummet (Där jag sitter nu) kändes det som det var två av mig i det rummet, och jag hörde typ mig själv andas t.o.m. Det var läskigt och intressant, ska fortsätta snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts