PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Mors! Tänkte fråga er om State of Emergency, ganska gammalt upplopps-spel av Rockstar. Tänkte köpa det för ett tag sen, men har inte hört så mycket om det. Någon som har spelat och har tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har inte själv testat det, men de som jag känner som har testat säger att det var skräp, inte värt ett öre. Sen hittar man ju det typ alltid bland begagnat och det säger ju en hel del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Om du kan köpa det billigt,och har 4 spakar,så är det fanimej värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Skitspel... rakt igenom. Redigerad 16 september, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Mors! Tänkte fråga er om State of Emergency, ganska gammalt upplopps-spel av Rockstar. Tänkte köpa det för ett tag sen, men har inte hört så mycket om det. Någon som har spelat och har tips? Är jag konstig eller? Jag tycker det äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Om ni undrar till vilket format jag hade tänkt mig så är det PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag tror faktist inte att det är värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Roligt 5 minuter, sen inser man att upplägget suger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Roligt 5 minuter, sen inser man att upplägget suger.. Det är skitkul! multiplayer då,singleplayer suger rätt mycket .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Roligt i 5 minuter som nån sa, men får man det billigt så, Fick mitt beg. för 39:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Det hade varit värt pengar om de befunnit sig i en arkadhall. Det är den sortens spel - döda så mycket som du kan på ett tiotl minuter och se hur mycket poäng du får. Skräp! Hade du haft xbox skulle jag kunna skicka det till dig. Gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag tyckte det var ganska skoj, hade det på pc för längesedan. Musiken var väldigt bra minns jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag tyckte det var ganska skoj, hade det på pc för längesedan. Musiken var väldigt bra minns jag. Sen när fanns det til pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Är kul i typ 5 min men om du hittar det för mindre än 50kr så är det väl värt det annars inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Sen när fanns det til pc? Sen ett tag efter att det släpptes på ps2 var kul att lira mp mot brorsan ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Sen ett tag efter att det släpptes på ps2 var kul att lira mp mot brorsan ett tag okidoki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Det var väl kul i 5 sec ungefär =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Småroligt att röja allt man ser i början, men sen blir det långtråkigt. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts